خبرگزاری کار ایران

بارش برف سنگین در جاده چالوس

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۱۴۷

مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند

رئیس پلیس راه البرز از بارش سنگین برف در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبر داد و از مسافران خواست قبل از سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "پیمان کرمی" پنجشنبه شب، افزود: اکنون بیشترین بارش برف جاده کرج - چالوس در محدوده دیزین تا کندوان است.

وی اضافه کرد: با توجه به این شرایط رانندگان باید از توقف در محدوده هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

کرمی گفت: باتوجه به فصل سرما و شرایط ناپایدار جوی، مسافران قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند.

وی یادآور شد: اکنون تردد فقط از میدان امیر کبیر تا دیزین میسر است و مسافران که قصد سفر به استان مازندران را دارند از محورهای جایگزین استفاده کنند.

وی بیان کرد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمامی راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی بوده که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج- چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز