خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه کشور به ایلنا خبر داد:

ترافیک بسیار سنگین در هراز و چالوس / اعمال محدودیت های ترافیکی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۰۵

در محور چالوس از ساعت ۱۳ عبور وسایل نقلیه از میدان امیر کبیر به سمت شمال ممنوع است و از ساعت ۱۶ حرکت از مرزن آباد به سمت میدان امیر کبیر یک طرفه خواهد بود.

ایلنا: رئیس پلیس راه کشور با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز از اعمال ترافیکی در این دو جاده خبر داد.

سردار محمدرضا مهماندار از حجم گسترده بار برگشت مسافران از محورهای شمالی کشور به سمت تهران به ایلنا خبر داد و گفت: ‌ هم اکنون ترافیک محور هراز از نارنجستان تا تونل یک و تونل سه از آمل به سمت تهران بسیار سنگین است.

وی با بیان اینکه در محدوده مرزن آباد، سیاه بیشه و تونل کندوان ترافیک سنگین گزارش شده است، تصریح کرد: حجم خودرو‌ها در در محور فیروزکوه محدوده شیرگاه زیاد است البته در باقی مسیر‌ها ترافیک خاصی تاکنون گزارش نشده است.

رئیس پلیس راه کشور از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها در محور هراز از ساعت ۱۳ آغاز می‌شود به نحوی که از انتهای بلوار رودهن به سمت آبسک بسته خواهد شد همچنین از ساعت ۱۵ عبور وسایل نقلیه از آبسک به سمت رودهن یک طرفه خواهد شد و این محدودیت تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: ‌ در محور چالوس از ساعت ۱۳ عبور وسایل نقلیه از میدان امیر کبیر به سمت شمال ممنوع است و از ساعت ۱۶ حرکت از مرزن آباد به سمت میدان امیر کبیر یک طرفه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز