خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز خبر داد:

قرعه کشی یک هزار و ۳۵۷ قطعه زمین قالب طرح جوانی جمعیت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۲۹۵

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر ضرورت ارتقای وضعیت عملکرد استان در حوزه نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از البرر، احمد افضلی با بیان این مطلب در نشست تخصصی رصد مسائل و مشکلات پروژه نهضت ملی مسکن اظهار داشت: تامین زیرساخت های مورد نیاز در سایت های نهضت ملی مسکن ضرورتی است که باید با تلاش دستگاه های مرتبط و با همکاری ادارات کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شهر جدید مهستان فراهم شود.

وی افزود: نهضت ملی مسکن یکی از طرح های مهم دولت مردمی سیزدهم است که برای برخورداری تمامی اقشار جامعه از مسکن مدنظر قرار گرفته که باید در البرز با اهتمام ویژه ای دنبال شود.

جانمایی اراضی مناسب برای ساخت مسکن نهضت ملی از دیگر مواردی بود که افضلی در این جلسه به آن اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه سخنان خود همچنین از واگذاری و قرعه کشی یک هزار و  ۳۵۷ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت خبر داد و گفت: قرعه‌کشی و واگذاری یک هزار و  ۳۵۷ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت استان البرز و همچنین کلنگ‌زنی بزرگترین سایت نهضت ملی مسکن کشور در اشتهارد به متراژ ۱۰۶۰ هکتار فردا ۱۴ اسفندماه با حضور مسئولان عالی رتبه کشوری و استانی در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز