خبرگزاری کار ایران

منتخب مردم سنقر و کلیایی مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۴۵۶

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از مشخص شدن نتیجه اولیه انتخابات در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، علی شعبانی، امروز (۱۲ اسفند) در جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در حوزه انتخابیه سنقروکلیایی از مجموع ۴۵ هزار و ۴۳۱ رای ماخوذه، حجت الاسلام سید جواد حسینی‌کیا با کسب ۱۱ هزار و ۱۲ رای معادل ۲۵.۳۷ درصد آرای صحیح ماخوذه، به عنوان منتخب این حوزه انتخابیه شناخته شد.

شعبانی گفت: در این حوزه انتخابیه فرشاد امجدیان با ۷۶۸۳ رای، هادی فرهنگیان با ۷۵۲۰ رای، یزدان مرادی ترکاشوندی با ۳۰۶۵ رای، محسن سلطانی با ۲۴۹۵ رای و مجتبی فرهنگیان با کسب ۲۰۶۷ رای به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

وی افزود: این آمار تا زمان تایید هیات نظارت و شورای نگهبان قطعی نیست.

پیش از این هم رستگار یوسفی از حوزه انتخابیه پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی، مجتبی بخشی پور از حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو، فتح الله حسینی از حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب و حجت الاسلام وحید احمدی از حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین بیشترین آراء را کسب کرده و منتخب حوزه انتخابیه خود شده بود.

هنوز نتیجه انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه اعلام نشده است.

استان کرمانشاه هشت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز