خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه خبر داد؛

صد نفر به اتهام رای در کرمانشاه دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۲۶۱

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه گفت: ۱۰۰ نفر به دلیل اتهام خریدو فروش رای در سطح استان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی، امروز (یازدهم اسفند) در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان، با اشاره به حضور خوب مردم استان در انتخابات، گفت: باید قدردان این حضور و مشارکت خوب مردم فهیم استان باشیم.

وی با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات با آرامش در جریان است، گفت: تاکنون مشکلی خاصی که روند انتخابات را دچار مشکل کند، گزارش نشده است.

کریمی با اشاره به گزارش برخی جرائم و تخلفات انتخاباتی، گفت: در این زمینه دستگیری هایی هم داشته ایم. یک مورد هم درگیری میان طرفداران کاندیداها در اسلام آبادغرب رخ داد که تعدادی به این علت بازداشت شدند.

کریمی از دستگیری قریب ۱۰۰ نفر در سطح استان به دلیل جرائم انتخاباتی خبر داد و افزود: عمده این افراد کسانی بودند که خارج از شعب اخذ رای قصد خرید و فروش رای داشتند که توسط ضابطین دستگیر شدند و به پرونده آنها خارج از نوبت رسیدگی می شود.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه عمده مراجعه رای دهندگان در ساعات پایانی اخذ رای است، گفت: احتمال درگیری میان طرفداران کاندیداها در ساعات شلوغی شعب بیشتر می شود و در همین راستا بدون هیچ تعارفی با متخلفین برخورد کرده تا سلامت و امنیت انتخابات دچار مشکل نشود.

وی ابراز امیدواری کرد، خروجی این حضور و مشارکت تشکیل یک مجلس قوی و اثرگذار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز