خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان:

شاهد رشد معنادار حضور مردم قزوین پای صندوق‌های رای هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۰۹۲

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: تا این لحظه براساس رصدهای سامانه جامع انتخابات، با رشد معنادار حضور مردم پای صندوق‌های رای مواجه هستیم و امیدواریم شاهد تحقق حضور حماسی در سطح استان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس کاظمی با حضور در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به حضور معنادار مردم استان در شعب اخذ رای گفت: همه ۱۰۹۶ شعبه مشغول فرآیند رای گیری هستند و تا این لحظه مجموعه اعضای شعبه‌ها به طور کامل و موثر ارائه خدمات می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: در برخی از حوزه‌ها با ازدحام جمعیت مواجه هستیم و اعلام کرده‌اند نیاز به تعرفه دارند.

وی بیان کرد: ۲۵۷ شعبه اخذ رای سیار داریم که در بیش از ۷۰۰ نقطه ازجمله مراکز نظامی، صنعتی، بیمارستان‌ها، تفرج‌گاه‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها و زندان‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی حضور می‌یابند، همچنین افراد دارای معلولیت و آن‌هایی که امکان حضور پای صندوق‌ها را ندارند می‌توانند با فرمانداری تماس گرفته تا شعبه سیار برای آن‌ها اعزام شود.

این مسئول عنوان کرد: در این دوره پنج مدرک هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، گذرنامه و گواهی نامه برای شرکت در انتخابات قابل ارائه است و این ظرفیت ایجاب می‌کرد که شعبه‌های سیار بیشتری داشته باشیم و این اتفاق افتاده است. 

کاظمی اظهار کرد: تا این لحظه با هوشیاری و نهادهای امنیتی کوچکترین حادثه و موضوعی که امنیت انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد، نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: برای این دوره در استان قزوین، روند انتخابات تا مرحله احراز هویت به صورت الکترونیکی و آنلاین انجام می‌شود و مرحله اخذ رای و شمارش آرا به صورت دستی خواهد بود، تجمیع آرا به صورت الکترونیکی محاسبه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز