خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور در وزارت کشور:

روح امام و شهدای را با انتخاب نامزد اصلح شاد کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۰۸۳

دادستان کل کشور گفت: ما دو وظیفه عمده داریم یکی شرکت در انتخابات و دیگری انتخاب اصلح بین نامزدهای داوطلب. نامزدهای انتخابات منتخبین مردم خواهند بود و حتما بر اساس سوگندی که با هم خوردند به تکلیفی که برعهده‌شان است، عمل خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام محمد موحدی‌ آزاد دادستان کل کشور با حضور در وزارت کشور گفت: امروز روز مبارکی برای ملت شریف ایران است، ما دو وظیفه عمده داریم یکی شرکت در انتخابات است و دیگری انتخاب اصلح بین نامزدهای داوطلب است. نامزدهای انتخابات منتخبین مردم خواهند بود و حتما بر اساس سوگندی که با هم خوردند به تکلیفی که برعهده‌شان است عمل خواهند کرد. همان طور که امام خمینی (ره) گفت مجلس در راس امور است و همان طور رهبر انقلاب فرمودند مجلس باید ریل گذاری کرده و مشکلات را حل کند. انشالله مجلس این مشکلات را حل خواهد کرد. قطعا مردم با انگیزه در پای صندوق رای حضور پیدا کردند.

وی افزود: مردم انتظارت زیادی از منتخبین دارند. مردم این بار دشمنان را مایوس خواهند کرد. مردم قدر استقلال سیاسی خود را می دانند. مردم می دانند چه کار می کنند مردم ما به فرزندان خود رای می دهند. بیگانه در این مساله حضور ندارد و بیگانه نقشی ندارد. مردم به فرزندان اصلح خود رای می‌دهند و انشالله با رای خود تداوم فعالیت مجلس شورای اسامی را رقم خواهد زد.

دادستان کل کشور تصریح کرد: در انتخابات مجلس، رای دادن به نفع همه است و رای ندادن به ضرر همه است. مردم با مشکلاتی که دارند  کاستی‌هایی که وجود دارد با تمام وجود حضور پیدا کردند. مردم انتخابات را اهم امور خود می دانند. با حضور حماسی و با شکوهی که خواهند  داشت همانطور که از ساعات اولیه رای نشان دادند امیدوارم همگی موفق شویم در این امور هم شرکت کنیم و روح امام و شهدای خود را با انتخاب  نامزد اصلح شاد کنیم . 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز