خبرگزاری کار ایران

بیش از ۲هزار و ۳۰۰ شعبه اخذ رای در آذربایجان غربی آماده دریافت آرا هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۹۷۵

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ۲ هزار و ۳۰۲ شعبه اخذ رای، میزبان حضور حماسی مردم آذربایجان‌غربی در انتخابات محلس و خبرگان رهبری هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدصادق معتمدیان در گفت و گو با خبرنگاران،  با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رای در استان، افزود: در آذربایجان‌غربی ۱ هزار و ۴۴۱ شعبه ثابت و ۸۶۱ شعبه سیار و همچنین ۱ هزار و ۱۳۴ شعبه شهری و ۱ هزار و ۱۶۸ شعبه روستایی برای اخذ آرای مردم حتی در مناطق صعب‌العبور و دورافتاده آماده شده است.

وی با اشاره به اهراز هویت الکترونیکی در تمامی شعب اخذ رای استان، خاطرنشان کرد: تدابیر حداکثری و زیرساخت‌ها برای تامین برق و اینترنت شعب اخذ رای در آذربایجان‌غربی فراهم شده است.

استاندار آذربایجان‌غربی به آماده‌سازی ۲۳ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در استان نیز اشاره کرده و افزود: هیئت‌های نظارت و ۲ هزار و ۶۱۰ بازرس، مسئولیت تضمین سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم را بر عهده داشته و برای هر ۱۵ شعبه یک سربازرس و هر شهرستان آذربایجان‌غربی یک بازرس ویژه جهت پیگیری شکایات احتمالی مردم تعیین شده است.

معتمدیان  با بیان  اینکه ۲ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۷۱۳ نفر واجد شرایط رای دادن در آذربایجان‌غربی بوده گفت: از این تعداد ۱۴۱ هزار و ۶۵ نفر  رای اولی هستند‌.

وی ادامه داد: در راستای تسهیل روند انتخابات، رای دهندگان می‌توانند با یکی از مدارک شناسنامه، کارت ملی، پایان خدمت، گواهینامه یا گذرنامه معتبر در شعب حضور یافته و رای دهند.

استاندار آذربایجان‌غربی به تائید صلاحیت ۳۸۵ کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان نیز اشاره کرده و افزود: با انصراف تعدادی از نامزدها، امروز ۲۸۵ کاندیدا در سطح استان از اقوام، مذاهب، سلایق و گرایش‌های سیاسی مختلف با هم به رقابت می پردازند.

معتمدیان همچنین با تاکید بر اهمیت انتخاب اصلح، اظهار داشت: مردم در انتخابات به افرادی متدین، انقلابی، مردمی، متعهد، متخصص و خدمتگزاری صادق رای دهند تا نماینده اصلح، دغدغه حل مشکلات مردم را داشته و مردمی بوده و مردمی بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز