خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان زنجان خبرداد؛

وزش باد و کولاک در محورهای کوهستانی زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۶۵۱

رییس اداره مدیریت راه‌های استان زنجان، گفت: محورهای کوهستانی زنجان دچار وزش باد و وقوع کولاک هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد محمدی، در مورد وضعیت حاکم در محورهای مواصلاتی استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر پدیده غالب در جاده‌های کوهستانی وزش باد و وقوع کولاک است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان، از وجود کولاک در محورهای کوهستانی و گردنه‌های برفگیر خبر داد و گفت: وجود کولاک سبب کاهش دید افقی شده و لازم است رانندگان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

محمدی، یادآور شد: در آزاد راه‌ زنجان _ قزوین و زنجان_تبریز عارضه خاصی مشاهده نمی‌شود و ضمن رعایت نکات ایمنی تردد روان در جریان است.

وی، ضمن تأکید به پرهیز از سفرهای غیرضروری تصریح کرد: به افرادی که قصد عبور از جاده‌های کوهستانی دارند، توصیه می‌کنیم ضمن آمادگی فنی خودرو، تمهیدات لازم سفر زمستانی از جمله زنجیر چرخ و لباس گرم همراه داشته باشند.

رئیس اداره مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان،  به انسداد محور زنجان_تهم_چورزق اشاره کرد و افزود: راهداران در تلاش برای بازگشایی مسیرهای روستایی هستند اما با توجه به وقوع کولاک مسیرها دوباره مسدود می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز