خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان اعلام کرد؛

احتمال وقوع ناپایداری‌های جوی در ارتفاعات هرمزگان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۲۶۹

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: ساعات ابتدایی صبح امروز در جزایر خلیج فارس مه صبحگاهی و کاهش موقتی دید افقی پدیده غالب است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مرضیه سی سی پور گفت: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب نیز وقوع ناپایداری‌های جوی در ارتفاعات استان پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز به طور کلی شرایط دریا با احتیاط شناورهای سبک برای ترددهای دریایی مساعد پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: از بعد از پنجشنبه تا اوایل هفته آینده، با افزایش سرعت بادهای جنوب شرقی، آب‌های دریای عمان و تنگه هرمز متلاطم است.

سی سی پور اظهار کرد: همچنین در این مدت با وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی، مناطق غربی خلیج فارس (محدوده خوزستان و بوشهر) نیز مواج پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان بیان کرد: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان، رشد ابرهای همرفتی با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق، تگرگ، تندباد لحظه‌ای و گرد و غبار پیش بینی می‌شود که توصیه می‌شود از رفتن به مناطق مرتفع و تردد درحاشیه و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

وی با اشاره به اینکه در پاره‌ای نقاط غربی و مرکزی استان نیز که شرایط بارشی مهیا نیست، افزایش لحظه‌ای سرعت باد دور از انتظار نیست، تصریح کرد: از نظر دمایی، نوسانات دما بین ۱ تا ۲ درجه سلسیوس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز