خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان البرز:

هیأت اندیشه‌ورز به ارتقای کمی و کیفی ورزش شهرستان البرز کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۹۵۹

فرماندار شهرستان البرز گفت: ضمن پیگیری مطالبات به حق ورزشکاران از مجموعه استان، تشکیل هیأت اندیشه‌ورز می‌تواند با خلق ایده و ارائه راهکارهای تخصصی، سطح کیفی ورزش را در شهرستان ارتقا دهد.

به گزارش ایلنا، نشست گفت‌و‌گو محور ورزشکاران و رئیسان هیأت‌های ورزشی شهرستان البرز، با فرماندار برگزار شده و در آن به بررسی موضوعات و نیازسنجی‌های ورزشکاران و ساختارسازی هیأت اندیشه ورز ورزشی در شهرستان پرداخته شد.

مصطفی غفوری در این نشست گفت: شهرستان البرز به جهت دارا بودن ظرفیت‌ها و استعدادهای درخشان در حوزه ورزش، نیازمند نگاه ویژه‌تر و تخصصی‌تر، همراه با دانش روز و همچنین سرمایه‌گذاری است.

فرماندار شهرستان البرز ادامه داد: رونق ورزش در شهرستان، هم از جنبه قهرمانی و هم از لحاظ مسائل اجتماعی و نقش بی بدیل آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی، بسیار ارزشمند و دارای اهمیت است.

نماینده عالی دولت در شهرستان  البرز تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که با توجه به ظرفیت‌های ورزشی باید دنبال شود، هویت بخشی با ابزار ورزش در شهرها و روستاهای شهرستان البرز است؛ به این معنا که خواستگاه‌های حرفه‌های ورزشی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان احصا شود و متناسب با آن برنامه‌ریزی جهت رشد و ارتقای آن حرفه صورت گیرد.

غفوری با تأکید به نقش ورزش‌های همگانی در تحکیم بنیان خانواده گفت: برای حله ریشه‌ای آسیب‌های اجتماعی، باید بنیان خانواده را تقویت کرد؛ ورزش یکی از پارامترهای مهم در این حوزه است که می‌تواند نشاط را در بستر خانواده تزریق کند، لذا مجموعه شهرستان البرز، این آمادگی را دارد که با بهره‌مندی از ظرفیت‌های منابع موجود خود، از ورزش‌های خانواده محور حمایت کند.

فرماندار شهرستان البرز در خصوص مسائل اقتصادی حوزه ورزش گقت: اقتصاد ورزش موضوع بسیار کلیدی در جهت رشد و تقویت این حوزه است، لذا این موضوع باید با مطالعه تخصصی و هدفمند در دستور کار هیأت اندیشه ورز ورزشی قرار گیرد.

غفوری سپس با تأکید به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی، ضامن توسعه همه ارکان و ابعاد کشور است، لذا جامعه ورزشی شهرستان البرز نیز به عنوان قشر ذی نفوذ جامعه، به این موضوع نیز اهتمام خواهند داشت و مانند همیشه حماسه می‌آفرینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز