خبرگزاری کار ایران

با اطلاعیه کارگروه خودرویی اعلام شد؛

پرداخت مطالبات 200 نفر توسط شرکت رضایت خوردو، طراوت نوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۶۹۴

در اطلاعیه جدید کارگروه شرکت‌های خودرویی استان قزوین، پرداخت مطالبات 200 نفر از شرکت "رضایت خوردو، طراوت نوین" اعلام شد.

به گزارش ایلنا، کارگروه شرکت‌های خودرویی قزوین در اطلاعیه شماره 23 خود از آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده شرکت خودرویی غفاری خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

«در خصوص پرونده شرکت رضایت خودرو طروات نوین به اطلاع می رساند:

۱. تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر و قریب به یک ساله مسئولان محترم استانی و مرکز به نتیجه رسیده و پرداخت مطالبات آغاز گردیده که تا امروز قریب به ۲۰۰ نفر مطالبات خود را دریافت کرده‌اند.

۲. پیرو اطلاعیه شماره ۲۱ جهت تسریع در کار، افرادی که داوطلب نمایندگی هستند تا فردا مهلت دارند مشخصات خود را به دفتر شعبه سوم بازپرسی اعلام کنند.

پس از آن برابر اعلام گذشته إن شاء الله با تامین امنیت توسط عوامل محترم فراجا و استقرار نمایندگان در محل هلدینگ نسبت به اخذ قرارداد نمایندگی طلبکاران اقدام خواهد شد پس از این مرحله نیز برای تنظیم توافق‌نامه بین طرفین، همکاری و اقدامات لازم انجام می‌گردد. قطعاً پس از تنظیم توافق‌نامه، پرداخت‌ها سرعت بیشتری به خود می‌گیرد که مستلزم همکاری طرفین است.

۳. پیرو اطلاعیه سابق تا فردا افرادی که تمایل دارند بدون اخذ پیش پرداخت در تولید مشارکت داشته باشند عدد ۳ را به سامانه پیامکی ارسال کنند.

۴. نسبت به افرادی که شماره تماس آن‌ها تغییر پیدا کرده از طریق همین کانال اطلاع رسانی لازم انجام می‌گیرد.

۵. همچنانکه در گذشته هم اعلام گردید افراد هنجارشکن و مخل نظم و امنیت عمومی که با انتشار اخبار خلاف واقع، حقوق دیگران را تضییع می‌کنند و مسلماً با توجه به تعداد اندک آنان در مقایسه با کل طلبکاران یعنی چند صد نفر در برابر چند ده هزار نفر طلبکار، علاوه بر تعقیب کیفری تا اطلاع ثانوی به هیچ عنوان از مطالبات‌شان پرداخت نخواهد شد.

مجموع متهمین شناسایی شده که تاکنون در تجمعات حضور داشته و به دلیل اقدامات مجرمانه‌شان تحت تعقیب کیفری قرار گرفته‌اند 77 نفرند که برای ۴۹ نفر از آنان کیفر خواست صادر شده است، برای 12 نفر نیز قرار جلب به دادرسی صادر که کیفرخواست آنان نیز صادر و برای محاکمه به دادگاه معرفی می‌شوند؛ شناسایی و تعقیب بقیه افراد نیز در دست اقدام است.

متذکر می‌شود از توجه به شایعات و اکاذیب منتشره خودداری و اخبار و اطلاعات لازم را از طریق صفحه رسمی اطلاع رسانی کارگروه شرکت‌های خودرویی و سرمایه‌گذاری استان قزوین به نشانی https://eitaa.com/karguroh_qazvin دریافت کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز