خبرگزاری کار ایران

با حضور شهردار و اعضای شورای کرج؛

پروژه پارکینگ طبقاتی در منطقه ٨ شهرداری کرج به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۷۶۴

شهردار کرج با عنوان اینکه کرج اولین کلانشهر کشور در حوزه حمل و نقل پاک است، گفت: رویکرد مدیریت شهری کرج در ارتباط با بودجه شهرداری، رویکردی رو به جلو است که این شهر با توسعه و پیشرفت ترسیم ‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، مهرداد کیانی امروز در مراسم افتتاحیه پارکینگ عمومی در منطقه ٨ شهرداری کرج اظهار کرد: بسیاری از ساخت و سازهای گذشته توجهی به پارکینگ نشده ولی پایان کار گرفتند و این خسارت بزرگی به شهر کرج وارد کرده است که امروز این خسارت گریبانگیر نسل‌های بعدی را خواهد گرفت.

وی افزود: نسل آینده هزینه تصمیمات ما را پرداخت می‌کنند لذا باید یادمان باشد تصمیماتی که امروز اتخاذ می‌کنیم، هزینه اش را نسل‌های بعد پرداخت خواهند کرد.

کیانی گفت: با توجه به رویکرد شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری کرج، اگر تنها به بودجه نگاه کنیم یک رویکرد رو به جلو است که شهر کرج با توسعه و پیشرفت ترسیم شود.

وی تصریح کرد: بودجه شهر کرج در ابتدای دوره ششم مدیریت شهری ۴ هزار و ۴٠٠ میلیارد تومان بود که این رقم با تلاش و ریل‌گذاری اعضای شورا و شهرداری حدود کمتر از ٣ سال گذشته به ٢١هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که این رقم بزرگ در تاریخ شهرداری بی سابقه است.

کیانی گفت: شهرداری و شورای شهر کرج این دوره ششم مدیریت شهری را به عنوان درخشان‌ترین دوره ثبت خواهد کرد اما بعضی باور نکردند. زمانی که بودجه سال گذشته صددرصد محقق شد، بودجه سال جاری ٨٠ درصد تحقق یافت و بودجه سال آتی نیز با رقم ٢١هزار میلیارد تومان مصوب شد و این نشان می‌دهد که عملکرد شورای اسلامی و شهرداری به این سمت هدایت می‌شود که با توجه به واقعیت های زمان کاری انجام دهد تا به عنوان خدمت ماندگار باشد.

شهردار کرج گفت: بزرگراه شمالی که ١٠ سال از آغاز آن گذشته است، بخشی از مسیر افتتاح و پایان سال آتی کل پروژه افتتاح می‌شود. دولت سه هزار و پانصد میلیارد اختصاص داده و شهرداری نیز همین رقم را پرداخت خواهد کرد. 

وی در ارتباط با مترو کرج گفت: ٢٠ سال از کلنگ زنی این پروژه گذشت اما هیچ اتفاقی نیفتاد تا اینکه در دوره ششم بخشی از مترو افتتاح شد و امیدوار هستیم ابتدای سال آینده ایستگاه شهید سلطانی افتتاح شود.

کیانی گفت: کرج اولین کلان‌شهری بود که به سمت حمل و نقل پاک حرکت کرد. اولین کلان‌شهری هستیم که اتوبوس برقی داریم که به سمت عملیات زیر بار خدمت خواهد رفت. همچنین طرح ویژه ای در حوزه حمل و نقل داریم که با تصویب و راهنمایی شورای شهر کرج اگر محقق شود نیز اولین شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز