خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج مطرح کرد:

خط ویژه اتوبوس به تنهایی باعث کاهش ترافیک نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۵۰۰

عضو شورای شهر کرج گفت: فاز اول اجرایی خط ویژه اتوبوس به طول7 کیلومتر با 12 ایستگاه بین راهی تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی در بازدید از اجرای خط ویژه اتوبوس که به اتفاق حسین سعیدی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا اسلامی شهر کرج  و فرزین فرشاد معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری انجام شد از فاز اول اجرایی این خط از میدان حصارک تا میدان سپاه نام برد و اظهار داشت: تمام سعی و تلاش پارلمان و مدیریت شهری این است که هر چه سریعتر فاز اول آن به طول 7کیلومتر با 12ایستگاه به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه ایستگاه ها در حال نصب و پیشرفت کار در طول مسیر فاز اول اجرایی حدود 45 الی 50 درصد است، افزود: طبیعتاٌ خط ویژه اتوبوس به تنهایی باعث کاهش ترافیک نمی شود بلکه زمانیکه زیرساخت و مُدهای حمل و نقل از جمله بهره برداری کامل از حمل و نقل ریلی درون شهری، طرح دائمی ترافیک، پارک حاشیه ای معابر، افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی، ساماندهی پارکینگ های عمومی و ... با یکدیگر هماهنگ کار کنند می تواند اثر گذار باشند و باعث کاهش ترافیک در سطح شهر خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج استفاده از اتوبوس های برقی بعنوان حمل و نقل پاک در خط ویژه اتوبوس عنوان کرد که 20 دستگاه از اتوبوس های برقی منعقد شده در حال تحویل است.

وی ابراز امیدواری کرد که این پروژه تا پایان سال به مرحله افتتاح برسد و به شهروندان کرجی تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز