خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر کرج مطرح کرد؛

تصویب تعرفه عوارض و بهای خدمات ۱۴۰۳ شهرداری کرج

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۴۲۰

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: به اتفاق آراء حاضرین تعرفه عوارض و بهای خدمات ۱۴۰۳ شهرداری کرج به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا از البرز، عمار ایزدیار در یکصدو پنجاه و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج به بررسی لایحه شهرداری در خصوص تعرفه پیشنهادی عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۳ شهرداری کرج اشاره کرد و اظهار داشت: در اجرای ماده ۲ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و دستور العمل اجرائی ابلاغی وزیر کشور دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات و ارزش افزوده و درآمدی شهرداری کرج (مرکز، مناطق و سازمان ها) به شورا ارسال شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: در یکصد و پنجاه و هشمتمین کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج لایحه عوارض خدمات مطرح و اصلاحات انجام و به تصویب رسید.

ایزدیار بیان کرد: همچنین لایحه شهرداری در خصوص تعرفه پیشنهادی عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۳ شهرداری کرج به همراه اصلاحات صورت گرفته در جلسه رسمی نیز پس از بحث و بررسی به شهرداری کرج اجازه داده شد تا از ابتدای سال ۱۴۰۳ برابر لایحه تعرفه پیشنهادی نسبت به اخذ عوارض و بهای خدمات و ارزش افزوده و درآمدی اقدام کند، تعرفه عوارض و بهای خدمات برای تمام موارد در شهرداری و سازمان‌های وابسته حدود ۴۴ درصد افزایش دارد.

ایزدیار خاطرنشان کرد: ارزش معاملات موضوع ماده ۶۴قانون مالیات‌های مستقیم با ضریب ۱۴ درصد بر اساس دستورالعمل اجرایی عناوین و بهای خدمات موضوع تبصره یک ماده ۲ قانون درآمدهای پایدار تعیین شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج افزود: برای آن دسته از متقاضیان پروانه ساختمانی که بر اساس نظریه کمیسیون ماده ۵ از سطح اشغال ۶۰ درصد به ۸۰ درصد اضافه خواهد شد تعرفه‌ای بالاتر از عوارض صدور پروانه و کمتر از جریمه کمیسیون ماده صد مربوط به همان محدوده در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: کلیات تعرفه پیشنهادی عوارض بهای خدمات و منابع درآمدی سال ۱۴۰۳ سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی با قید اینکه دوره‌های آموزشی، صنایع دستی، کشاورزی، صنایع دستی کامپیوتر ویژه زنان سرپرست خانوار، زنان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از سهم پرداخت شهرداری صرفاً سهم مربی پرداخت شود که به اتفاق آرا موافقت شد.

ایزدیار یادآور شد: همچنین کلیات تعرفه پیشنهادی عوارض بهای خدمات مراکز رفاهی، تفریحی و اقامتی با تبصره اینکه پرسنل خانم سرپرست خانواده و تمام کارکنانی که دارای ۳فرزند و بیشتر می‌باشند از اماکن رفاهی و اقامتی نشتارود و مشهد در صورت نوبت، یکبار در سال به صورت رایگان استفاده کنند به تصویب اعضا رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز