خبرگزاری کار ایران

سرمربی استقلال خوزستان:

تاکتیک امروز ما برابر شمس آذر قزوین دفاع و ضد حمله بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۰۳۷

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگرچه با تغییرات انجام شده از تیم خودم راضی نبودم اما از اینکه برابر یک تیم خوب توانستیم یک امتیاز کسب کنیم، بسیار راضی هستم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیدسیروس پورموسوی عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار با شمس آذر قزوین گفت: دیدار امروز بازیکنانم برابر نماینده قزوین با توجه به ناهماهنگی‌های ایجاد شده بین آنان، به هیچ عنوان برایم راضی کننده نبود.

وی تاکید کرد: ناهماهنگی های بین بازیکنانم باعث شد تا آنچنان که باید نتوانیم تاکتیک هایمان را در زمین اجرا کنیم ضمن آنکه ۲ بازیکن تیم من با ۱۸ سال سن، به لحاظ آمادگی در این دیدار مشکل داشتند.

پورموسوی خاطرنشان کرد: تاکتیک امروز ما برابر شمس آذر قزوین دفاع و ضد حمله بود و سعی کردیم برابر حریف با ریسک بازی نکنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان از میزبانی و حمایت باشگاه شمس آذر برای این دیدار تشکر و قدردانی کرد.

در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تیم فوتبال استقلال خوزستان میهمان شمس آذر قزوین بود که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

تیم شمس آذر قزوین در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر با کسب ۲۱ امتیاز در همان رده نهم جدول قرار گرفت.

نماینده قزوین در رقابت های لیگ برتر و در هفته هفدهم این رقابت ها پنجشنبه هفته آینده میهمان هوادار تهران خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز