خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان:

رای اولی‌های قزوین با برنامه‌های متنوع به استقبال انتخابات می‌روند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۲۳۰

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: برای رای اولی‌های استان برنامه‌های متنوعی درنظر گرفته شده و حضور و فعالیت دانش‌آموزان برای برگزاری برنامه‌های انتخاباتی ستودنی است و با توجه به اثرگذاری دانش‌آموزان در خانواده امیدواریم بتوانیم در این حوزه اقدامات موثری داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر گفت: نقش مردم در حوزه‌های مختلف انقلاب قابل انکار نیست و از جمله اقدامات اثرگذار مردم می‌توان به حماسه هشت سال دفاع مقدس، خنثی کردن فتنه در سال‌های مختلف، همراهی با مسئولین در کاهش مشکلات و رسیدن به پیشرفت‌ها اشاره کرد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین بیان کرد: یکی از صحنه‌های حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای و انتخابات است که به فرموده رهبر معظم انقلاب هرجا که مردم حضور پیدا کردند معجزه در آن جایگاه اتفاق افتاد.

این مسئول عنوان کرد: بسیج دانش‌آموزی با همراهی اداره کل آموزش و پرورش برای انتخابات برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است که البته رسالت ما باتوجه به وجود 15 هزار رای اولی دوچندان است.

وی با تاکید براینکه 15 هزار رای اولی در واقع 15 هزار فرد اثرگذار در خانواده‌ هستند و می‌توانند افراد بسیاری را با خود همراه کند مطرح کرد: برگزاری همایش رای اولی‌ها در 14 منطقه آموزش و پرورش ویژه دختران و پسران از جمله برنامه‌هایی است که تاکنون در برخی مناطق کلید خورده و در سایر مناطق نیز در روزهای آتی برگزار خواهد شد که این برنامه‌ها توسط خود دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

رسولی‌فر با تاکید براینکه محوریت این برنامه تشریح اهمیت انتخابات، پاسخ به شبهات، نقش و اثرگذاری قشر دانش‌آموز در انتخابات و سرنوشت کشور است، عنوان کرد: برگزاری تریبون آزاد و پویش "اگر من یک نماینده بودم..." در مدارس از دیگر برنامه‌های ما است که در پی آن دانش‌آموزان به تشریح وظایف نمایندگان و برنامه‌های خود به عنوان نماینده می‌پردازند.

وی ادامه داد: این طرح‌ها با حضور مربیان در مدارس اجرا و شبهات این حوزه با حضور مربیان مرتفع می‌شود که تاکنون با استقبال خوبی همراه بوده است.

 این مسئول تصریح کرد: پاسخ به شبهات و سوالات دانش‌آموزان در قالب‌های مختلف عکس نوشت و کلیپ و تولید محتوا این حوزه در شبکه‌های مختلف فضا مجازی در شبکه‌های موثر به ویژه شبکه شاد و در کلاس‌های درس از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه عکاسی در روز انتخابات و پای صندوق‌های رای که محوریت دانش‌آموز و خانواده و یا همکلاسی‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که پیش‌بینی شده این تصاویر در رسانه‌ها و سیمای استانی منعکس شود و در نهایت به افراد برگزیده جوایز تعلق می‌گیرد.

رسولی فر تاکید کرد: زنگ انشا با موضوع انتخابات و حضور دانش‌آموزان پای صندوق‌های رای ذیل عناوین مختلفی از جمله "من و صندوق"،"من و دوستانم پای صندوق‌های رای "،"اولین باری که رای دادم "،" فلسفه حضور مردم پای صندوق‌های رای"، "چرا دشمن از حضور ما در پای صندوق‌های رای خوشحال نمی‌شود" و "چرا رای بدهیم" از دیگر برنامه‌های ما در این ایام خواهد بود.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ما می‌توان به نصب پوستر در مدارس، زنگ انتخاب در مدارس، بازی‌های نمادین انتخابات، برگزاری تریبون آزاد درمدارس، انتشار کلیپ درفضای مجازی، مسابقه عکس من وصندوق رای، عکس نوشته در خصوص انتخابات، چالش من اگه نماینده بودم؟، مسابقه نقاشی در خصوص انتخابات، پرسش و پاسخ در کلاس حضور با همکلاسی‌ها در پای صندوق رای اشاره کرد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین افزود: امیدواریم در یازدهم اسفندماه همگی پای صندوق‌های رای حاضر شده و شاهد رقم خوردن حماسه بزرگ حضور مردم باشیم چنانچه که مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است و به تعبیر دیگر مردم یکی از پایه‌های شکل گیری و تداوم حرکت انقلاب هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز