خبرگزاری کار ایران

استفاده از ظرفیت هنری زندانیان در استقبال از بهار ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۰۰۱

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: امسال در مراحل ساخت و آماده سازی المان های استقبال از بهار، از ظرفیت هنری زندانیان استفاده شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین مختاری در بازدید اصحاب رسانه از مراحل آماده سازی المان های استقبال از بهار و تولیدات گیاهی شهرداری اظهارکرد: برای نخستین بار برنامه‌های تعمیر و رنگ آمیزی تعدادی المان‌های استقبال از بهار ۱۴۰۳ با حضور زندانیان بند باز زندان مشهد برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: مددجویان با کار در کارگاه ساخت و تجهیز المان‌های شهری، در جوشکاری و رنگ‌آمیزی، ساخت قطعات و ... در برنامه‌های استقبال از بهار امسال نقش آفرینی می‌کنند.

مختاری گفت: مددجویان زندان علاوه بر کسب درآمد در این کارگاه، مهارت‌هایی را می‌آموزند که پس از آزادی می‌توانند با تکیه بر آن وارد بازار کار شوند و ضمن جلوگیری از بازگشت خود به زندان، پایداری اقتصاد خانواده خود را تضمین کنند.

وی با اشاره به میزان کاشت گل در سطح شهر افزود: امسال ١۵ میلیون بوته گل داریم که ١٣ میلیون آن در ورودی های شهر کاشته شده و دو میلیون آن در المان ها کاشته می شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد بیان کرد: هرسال تعدادی المان نیز در سطح شهر اکران می‌گردد. امسال حدود هزار و صد آلمان داریم که حاصل کار هنرمندان است و در جشنواره ای که برگزار کردیم، این آلمان ها از بین هزاران آثار انتخاب شدند.

وی همچنین گفت: یکی دیگر از کارهای ما فلاورباکس ها است که حدود٢ هزار و ۵٠٠ فلاورباکس برنامه ریزی شده تر در سطح شهر جایگذاری و نصب گردد. همچنین جشنواره گل های پیازی از جمله دیگر کارهایی است که در استقبال از بهار انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز