خبرگزاری کار ایران

فعالیت رایگان اتوبوسرانی مشهد در روز اول فروردین

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۹۸۷

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد با بیان اینکه سرویس‌دهی در روز اول فروردین و به مدت ۲۴ ساعت به صورت رایگان انجام می‌شود، گفت: با توجه به زمان تحویل سال، سرویس‌دهی از ساعت ۱۲ شب ۲۹ اسفند آغاز و به صورت پیوسته و بدون وقفه به مدت ۲۴ساعت تا پایان روز اول فروردین ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی اصغر نیشابوری در خصوص اقدامات سازمان اتوبوسرانی مشهد برای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲ اظهار کرد: در این راستا، بازسازی اتوبوس‌های مستعمل و رفع مشکلات آن از لحاظ فنی و ظاهری انجام شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای اتوبوسرانان ادامه داد: این دوره‌ها به جهت آشنایی اتوبوسرانان با فرهنگ میزبانی و کنترل خشم انجام گرفته است.

وی ضمن اشاره به استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان خاطرنشان کرد: اتوبوس‌هایی که به هر دلیلی دچار نقص فنی بودند و متوقف شدند تعمیراتشان در دستور کار قرار گرفت و در یک بازه ۴۵ روزه همه این اتوبوس‌ها به چرخه بهره‌برداری رسیدند.

نیشابوری با تاکید بر اینکه ما امروز در مشهد حتی یک دستگاه اتوبوس متوقف به دلیل نقص فنی نداریم، اضافه کرد: تعمیرگاه مرکزی ما خالی از اتوبوس نیست و اتوبوس‌هایی وجود دارد که به دلیل نقص فنی به این تعمیرگاه مراجعه کنند، اما اتوبوس متوقف نداریم و این اتوبوس‌ها دوباره به چرخه بهره‌برداری بازمی‌گردند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد ادامه داد: اتوبوس‌هایی که در نبود قطعات به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه کشور و عدم تامین بعضی قطعات وارداتی متوقف شده بودند، در حوزه فنی با مهندسی معکوس به کار افتادند و امروزه شاهد این هستیم که از صد درصد ظرفیت ناوگان در سازمان اتوبوسرانی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به آماده باش تمام کارکنان سازمان اتوبوسرانی اظهار کرد: سرویس‌دهی در روز اول فروردین و به مدت ۲۴ ساعت به صورت رایگان انجام می‌شود. با توجه به به زمان تحویل سال، سرویس‌دهی از ساعت ۱۲ شب ۲۹ اسفند آغاز و به صورت پیوسته و بدون وقفه به مدت ۲۴ساعت تا پایان روز اول فروردین ادامه پیدا می‌کند. 

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد در خصوص اضافه شدن اتوبوس‌های جدید اظهار کرد: در اسفند سال ۱۴۰۰ تعداد ۸۳ دستگاه اتوبوس جدید، در شهریور ماه تعداد ۳۰ دستگاه میدل باس جدید و در یک ماه گذشته تعداد ۲۹ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه بهره‌برداری اضافه و رونمایی شد.

وی ادامه داد: علاوه بر آن در حال پیگیری هستیم تا در روزهای آینده و نهایتا تا پایان امسال بتوانیم تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید تحویل بگیریم و به بهره‌برداری برسانیم و در صورت تحویل، این اتوبوس‌ها بلافاصله مورد استفاده قرار خواهد گرفت و مراسم رونمایی آن به سال جدید و فرصتی مناسب موکول می‌شود.

نیشابوری اضافه کرد: در شهریور ماه امسال تعداد ۳۰ دستگاه میدل باس شهری تامین شد. در تلاش هستیم تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۰ دستگاه میدل باس جدید نیز به ناوگان اضافه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز