خبرگزاری کار ایران

۷۶۵ پروژه در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۸۲۳

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ی چهارمحال و بختیاری از افتتاح و کلنگ زنی ۷۶۵ پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۲۰۰میلیون تومان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی حیدری در نشست خبری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری همزمان با دهه فجر از مجموع ۷۶۵ پروژه ۶۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر دوهزار و ۴۶ میلیارد تومان افتتاح و ۹۸ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: پروژه‌های قابل افتتاح امسال نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد رشد و پروژه‌های کنگ زنی  نسبت به سال گذشته ۱۰درصد رشد داشته است.

حیدری با اشاره به پروژه‌های شهرداری‌ها بیان کرد: ۳۹پروژه با اعتباری بالغ بر۶۴ میلیارد تومان در شهرستان های شهرکرد، فارسان، کوهرنگ، لردگان، چلگرد و بن در دهه فجر سال جاری افتتاح و کلنگ زنی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری ۱۹۱ پروژه در شهرستان های لردگان، خانمیرزا، سامان، اردل و بن در حوزه دهیاری های استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به اینکه وزارت کشور با ۱۷۴پروژه بیشترین تعداد پروژه ها ی قابل افتتاح را دارد بیان کرد: ۱۵۶ پروژه مربوط به وزارت نیرو، ۱۱۵ پروژه جهادکشاورزی ، ۷۵ پروژه بنیاد مسکن و ۲۹پروژه سازمان بهزیستی می باشد.

حیدری خاطرنشان کرد: در سال جاری ۴۹پروژه در حوزه وزارت کشور، ۱۱ پروژه وزارت نیرو، ۷ پروژه در حوزه بهداشت، ۶پروژه ورزش و جوانان و ۵پروژه در حوزه جهاد کشاورزی کنگ زنی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز