خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تاکید کرد؛

پیگیری مشکلات و مطالبات صنفی خبرنگاران/ استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از خبرنگاران

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۰۲۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از احصای ظرفیت‌های قانونی برای حمایت و رفع مشکلات خبرنگاران استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، اعظم راونشاد در جلسه بررسی مسائل و مشکلات اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه این جلسه در راستای بیان مطالبات اصحاب رسانه استان در نشست‌های تخصصی ماه قبل برگزار می‌شود اظهار داشت: تا بهبود وضعیت مطبوعات در استان این جلسات ادامه خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان درباره مطالبات رسانه‌ها از دستگاه‌های اجرایی استان گفت: براساس دستور استاندار لرستان و مصوبه شورای اطلاع‌رسانی استان پیگیری  پرداخت مطالبات معوقه رسانه‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

وی به برنامه‌ریزی برای ساماندهی آگهی‌های دولتی و ثبتی اشاره کرد و  اظهار کرد : به کلیه ادارات استان تاکید شده که برابر قانون کلیه آگهی‌های ثبتی را در سامانه درج کنند. 

روانشاد بیان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان موظفند برابر قانون فقط از طریق اداره کل ارشاد اقدام به چاپ آگهی های دولتی نمایند و در این باره مکاتبات لازم انجام خواهد شد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به مکاتبه با اداره کل اقتصاد و دارایی به منظور پرداخت صرفاً فاکتورهای صادر شده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی ذی‌حسابان گفت:با نشریاتی که بدون هماهنگی اداره کل ارشاد اقدام به چاپ آگهی نمایند برابر قانون رفتار خواهد شد.

وی ادامه داد: بازرسی استان طبق روال سال‌های گذشته درباره ساماندهی آگهی‌های دولتی دستگاه‌هایی اجرایی ورود کرده که جای تقدیر دارد.

روانشاد افزود: پایگاه‌های خبری که برابر قانون مشمول دریافت آگهی دولتی می‌شوند شناسایی و اقدامات لازم در این زمینه در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز