خبرگزاری کار ایران

رئیس بسیج رسانه گیلان خبر داد؛

افتتاحیه اردوهای راویان پیشرفت در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۱۶۹

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان از افتتاح اردوهای راویان پیشرفت استان خبر داد که مصداق بارز فعالیت رسانه‌ای امید آفرین هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ مهدی پارسا در حاشیه آیین افتتاحیه اردوی راویان پیشرفت ویژه اصحاب رسانه گیلان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت بیان دستاوردهای نظام در بین افکار عمومی، اظهار کرد: امروز یکی از برنامه‌های دشمن ترویج یاس و ناامیدی در بین آحاد ملت است از این رو، بیان پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام توطئه‌های آنان را نقش بر آب می‌کند.

وی با بیان اینکه اردوی راویان پیشرفت ویژه اصحاب رسانه گیلان از برنامه‌های سازمان بسیج رسانه گیلان است، افزود: اردوی راویان پیشرفت یکی از بارزترین مصادیق فعالیت رسانه‌ای امیدآفرین برای معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های داخلی در مقابل یاس آفرینی دشمن است تا افکار عمومی با پیشرفت‌ها و دستاوردها و همچنین چگونگی دستیابی به قدرت ملی آشنا شوند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان اردوی راویان پیشرفت را بستر بیان پیشرفت و توسعه کشور دانست و اضافه کرد: راویان پیشرفت مصداق بارز جهاد تبیین در بیان حقایق دستاوردهای نظام در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی است که با حضور، تلاش و قلم همکاران رسانه‌ای به عنوان افسران جنگ نرم تحقق میابد.

پارسا با تاکید بر اینکه اردوهای راویان‌پیشرفت زمینه حرکت‌های امیدآفرین بیشتر و معرفی بهتر اقدامات صورت گرفته نظام در حوزه صنعت و اقتصاد را فراهم می‌کند، گفت: اردوهای راهیان پیشرفت که رسانه به آن راویان پیشرفت می‌گوید، یکی از برنامه‌های اصلی سازمان بسیج رسانه بوده و در کنار جهاد تبیین جهاد امید آفرینی را هم در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه راویان پیشرفت در بستر رسانه میزبان صنایع مختلف استان در طول سال خواهد بود، افزود: احصا و پیگیری مشکلات صنایع و کارخانجات تا حصول نتیجه از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج رسانه استان است تا رسانه‌ها همگام با جهادگران عرصه تولید امید بخش و تحول آفرین باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز