خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

ساخت قطعه دوم پروژه آزاد راه خرم‌آباد- اراک آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۰۱۷

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه قطعه دوم پروژه آزادراه خرم‌آباد- اراک به‌زودی عملیاتی می‌شود، گفت: تفاهم‌نامه ساخت قطعه دوم پروژه آزادراه خرم‌آباد- اراک بین استانداران لرستان و مرکزی منعقد شد.

به گزارش ایلنا، احمدرضا دالوند در گفت و گو با خبرنگاران از پیگیری استاندار به منظور ادامه عملیات اجرایی قطعه دوم پروژه آزادراه خرم‌آباد- اراک خبر داد و اظهار کرد: طی جلسه‌ای که چند روز اخیر در دفتر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با حضور استانداران لرستان و مرکزی برگزار و موضوع ادامه ساخت و تکمیل پروژه آزادراه خرم‌آباد- اراک مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بعد از توافق، تفاهم‌نامه‌ای بین استانداران منعقد شد که بر اساس آن ادامه روند ساخت این آزادراه، بخشی از اعتبار آن با مشارکت لرستان و مرکزی از طریق منابع مالی این دو استان و باقیمانده توسط دولت تامین خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه قرارگاه خاتم مجری این پروژه است، خاطر نشان کرد: این طرح یکی از مهمترین زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل جاده‌ای به شمار می‌آید که در رشد و توسعه منطقه نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: پس از اصلاح قرار داد بین شرکت زیرساخت و قرارگاه خاتم به‌زودی شاهد ادامه روند ساخت آزاد راه خرم‌آباد- اراک خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، قطعه اول این طرح به‌ طول ۶۵ کیلومتر اجرا و قطعه دوم آن به‌ طول ۶۷ کیلومتر که ۱۳ کیلومتر آن در حوزه لرستان و ۵۴ کیلومتر در حوزه استان مرکزی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز