خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان همدان خبرداد؛

پیشرفت فیزیکی 60 درصدی تصفیه خانه فاصلاب روستای یلفان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۷۰۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی تصفیه خانه فاصلاب روستای «یلفان» خبر داد و گفت: این پروژه در صورت تأمین اعتبار، سال 1404 تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان، فرهاد بختیاری‌فر پیرامون تصفیه‌خانه فاضلاب روستای یلفان از توابع شهرستان همدان، اظهار کرد: از ابتدای آغاز به ساخت این پروژه، یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار هزینه شده و این پروژه در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بختیاری‌فر تصریح کرد: پساب خروجی این تصفیه‌خانه‌ها به صورت تقریبی با ورودی آن‌ها برابر است و به آب‌های سطحی تخلیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ‌حدود دو میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه لازم است و اگر اعتبارات در زمان معین به پروژه تصفیه خانه فاضلاب روستای یلفان اختصاص پیدا کند، این تصفیه‌خانه سال 1404 بهره برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان دررابطه با جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب خاطرنشان کرد: بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب در این روستا 172 نفر است.

بختیاری‌فر در پایان، بیان کرد: دو تصفیه خانه فاضلاب روستایی «ارزانفود» و «سیمین» در استان فعال هستند و در حال ساخت و تکمیل پنج تصفیه خانه دیگر در روستاهای «ابرو» در شهرستان همدان، «حسین آباد ناظم» در شهرستان ملایر، «کرفس» در شهرستان درگزین، «آبرومند» در شهرستان بهار و «یلفان» در شهرستان همدان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز