خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبرداد؛

توسعه اراضی شهرک‌های صنعتی نی ریز در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۶۵۸

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با اشاره به ظرفیت های شهرستان نی ریز گفت: توسعه و تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی در نی ریز با هدف استقرار صنایع کوچک و متوسط و شکل گیری زنجیره ارزش مورد توجه ویژه است.

به گزارش ایلنا، سید مسعود عظیمی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک های صنعتی نی ریز که با حضور فرماندار و فعالان تولیدی و صنعتی برگزار شد افزود: در زمینه ایجاد زیرساخت شهرک های صنعتی، شهرک صنعتی  سنگ،ناحیه صنعتی ده فاضل و شهرک صنعتی غدیر گه در این شهرستان با مساحت 352 هکتار اراضی در اختیار  ایجاد شده است که معتقدیم با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های شهرستان و بستر سازی به منظور استقرار واحدهای تولیدی در افق چشم انداز توسعه شهرستان، باید ظرفیت اراضی شهرک های صنعتی به سه برایر ظرفیت فعلی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی ماموریت دارد  با  همکاری با دستگاه های حاکمیتی بسترهای لازم را برای توسعه صنعتی و اشتغال فراهم کند گفت: در این زمینه به دنبال ایجاد هم افزایی و تعامل با سایر دستگاه ها هستیم تا روند توسعه صنعتی استان شتاب گیرد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در ادامه با اشاره به در آستانه تکمیل بودن  واگذاری زمین به متقاضیان  در شهرک صنعتی سنگ و ناحیه ده فاضل نی ریز گفت:طرح های توسعه این شهرک های صنعتی در دستور کار این شرکت قراردارد و با همکاری مسولان استان و  فرمانداری شهرستان امیدواریم بتوانیم ظرفیت استقرار صنایع را افزایش دهیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: در زمینه ایجاد شهرک های صنعتی غیر دولتی توسط بخش خصوصی  نیز حمایت های لازم را انجام می‌دهیم و در کنار بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت های صنعتی از تمام ظرفیت ها استفاده می کنیم.

عظیمی در ادامه با اشاره به طرح برخی از مشکلات شهرک صنعتی سنگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهرک صنعتی سنگ نی‌ریز بعنوان یکی از مهم‌ترین شهرک‌های تخصصی سنگ کشور است که فعالیت 150واحد با اشتغال  1800نفر در این شهرک صنعتی بیانگر اهمیت ویژه این شهرک صنعتی در زمینه صنایع جانبی مرتبط با سنگ است وبه همین دلیل نیز تکمیل زیرساخت ها و رفع نواقص این شهرک صنعتی در دستورکار این شرکت قرارگرفته است.

وی همچنین با اشاره درخواست  فرماندار نی ریز بمنظور راه اندازی نواحی صنعتی در بخش های مشکان و قطروییه از آمادگی این شرکت برای راه اندازی نواحی صنعتی جدید در این مناطق خبرداد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس  و فرماندار شهرستان نی ریز  از  زیرساخت های شهرک صنعتی سنگ  و ده فاضل  و نیز  سه واحد سنگبری  در شهرک سنگ و یک واحد تولیدی در ناحیه ده فاضل  بازدید کردند.

فرماندار شهرستان نی ریز نیز با بیان اینکه توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار از مهمترین برنامه های دولت محسوب می شود گفت:باید از تمامی ظرفیت ها برای تحقق این اهداف استفاده کنیم.

یعقوب خسروانی با اشاره به جایگاه صنعتی شهرستان نی ریز بعنوان دومین شهرستان صنعتی استان گفت: شهرک های بعنوان زیرساخت تولید و صنعت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ما نیز در راستای تکمیل زیرساخت ها و رفع نواقص و همچنین اجرای طرح های توسعه ای حمایت های لازم را انجام می دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز