خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت نفت اردبیل:

گاز سهمیه ویژه بهمن ماه خانوار اردبیل شارژ شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۲۴۲

اردبیل - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: سهمیه گاز مایع خانوارهای شهری و روستایی ویژه بهمن ماه در کارت بانکی سرپرست خانوار شارژ شد و می‌توانند استفاده کنند.

به گزارش ایلنا،  سید حجت مدنی در بازدید از مراکز پخش گاز در سطح استان اردبیل از شارژ سهمیه گاز مایع خانوارهای روستایی و شهری اردبیل خبر داد و اظهار کرد: مرحله ۴۳ سهمیه گاز مایع خانوارها ویژه بهمن ماه سال جاری به میزان ۴۴ کیلوگرم در کارت بانکی سرپرست خانوار شارژ شد و می‌توانند استفاده کنند.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه هیأت وزیران دریافت سهمیه گاز مایع از طریق الکترونیکی امکان پذیر است، گفت: به منظور شفافیت در توزیع، انواع فرآورده‌های نفتی با قیمت یارانه‌ای از سامانه سدف توزیع می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل بیان کرد:مصرف کنندگان گاز مایع در سطح استان توسط شرکت شناسایی و به آن‌ها ابلاغ شده است که جهت تأمین سوخت مورد نیاز خود با مراجعه به آدرس newtejaratasan.niopdc.ir نسبت ثبت نام و دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

مدنی با بیان اینکه اعتبار دریافت این سهمیه تا پایان بهمن ماه سال جاری اعلام شده است، خاطرنشان کرد: استان اردبیل با ۱۲ شهرستان از مناطق سردسیر کشور است و در سایه یکسال خدمت دولت مردمی، به ۷۶ روستای این استان گازرسانی شده است.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز