خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت نفت اردبیل:

مشکلی در عرضه سوخت در جایگاه‌های اردبیل وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۶۱۹

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: مشکلی در عرضه سوخت در جایگاه‌های اردبیل وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، سید حجت مدنی در بازدید از جایگاه‌های سوخت رسانی استان اردبیل از سوخت‌رسانی بی‌وقفه همراه با بارش برف در سطح استان اردبیل خبر داد، اظهار کرد: وضعیت ذخیره‌سازی سوخت در مخازن انبارهای نفت منطقه و جایگاه ها مطلوب است.

وی گفت: با توجه به اعلان هشدار نارنجی و قرمز سازمان هواشناسی و ستاد بحران استان، از ظهر دیروز ۲۳ دیماه بارش برف در سطح استان شروع شده، بطوری که ارتفاع برف در برخی مناطق استان به ۷۰ سانت هم رسیده و بارش همچنان ادامه دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل افزود: اطلاع رسانی و هماهنگی لازم با صاحبان مجاری عرضه جهت ذخیره سازی فرآورده در تمامی جایگاه های سطح استان انجام شده و مشکلی در عرضه سوخت در جایگاه ها وجود ندارد.

مدنی ضمن تقدیر از تلاش شبانه‌روزی کارکنان به ویژه کارکنان عملیاتی انبارهای نفت منطقه تصریح کرد: این شرکت تلاش می‌کند تا با خدمت‌رسانی مناسب و به موقع به مردم، تأمین سوخت مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کند و همه تمهیدات لازم برای تأمین سوخت مناطق مختلف استان اندیشیده شده است.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز