خبرگزاری کار ایران

۲۰۰۰ اشتراک رایگان گاز به مددجویان کرمانشاهی واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۹۴۰

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از واگذاری بیش از دو هزار اشتراک رایگان گاز به مددجویان نهادهای حمایتی و خانواده شهدا و ایثارگران و برخی نهادها در ۹ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه ، ناصر حسینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در ۹ماهه سال جاری در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، ۲۱۶۱ اشتراک رایگان گاز به مددجویان نهادهای حمایتی، ایثارگران و برخی نهادها و اماکن واگذار شده است.

 وی افزود: از این تعداد ۱۲۶۶ مورد به مددجویان کمیته امداد و ۴۳۶ مورد به مددجویان بهزیستی واگذار شده است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با تأکید بر جایگاه و منزلت بالای خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ادامه داد: همچنین ۴۰۲ اشتراک رایگان گاز به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران واگذار شده است.

 وی گفت: ۵۷ مورد اشتراک رایگان نیز به اماکنی همچون مساجد، حسینیه‌ها، اماکن مذهبی اقلیت‌های دینی، مدارس خیرساز و موزه‌ دفاع مقدس واگذار شده است.

 حسینی در پایان از مددجویان نهادهای حمایتی و اعضای خانواده شهدا و ایثارگرانی که از اشتراک رایگان استفاده نکرده‌اند، درخواست کرد با معرفی‌نامه به شرکت گاز مراجعه و برای یک‌بار کنتور و اشتراک رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز