خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

امسال ۱۱۲ خانوار از مددجویان بهزیستی زرین دشت صاحب‌خانه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۹۷۸

رئیس اداره بهزیستی زرین دشت گفت: امسال ۱۱۲ خانوار از مددجویان تحت پوشش این سازمان حمایتی صاحب‌خانه شدند که برای ساخت این تعداد واحد مسکونی ۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

آرزو شکوهیان نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا  با گرامیداشت ۱۲ آذر روز جهانی معلولان، اظهار کرد: تمام تلاش‌مان بر این است تا بتوانیم با رفع موانع پیش روی زندگی معلولان نقشی موثر در کم کردن آلام آنان داشته باشیم. 

او با اشاره به اینکه در یکسال گذشته ۱۱۲ خانوار تحت حمایت بهزیستی زرین دشت صاحبخانه شده‌اند، بیان داشت: امسال تعهد بهزیستی زرین دشت پرداخت کمک هزینه احداث به تعداد ۴۵ واحد مسکونی برای خانوارهای تحت پوشش با مشارکت سایر ارگان‌ها و نهادهای مختلف بود که بیش از این تعهد، محقق شده است.

رئیس اداره بهزیستی زرین دشت عنوان کرد: این سازمان حمایتی در سال گذشته نیز کمک هزینه بلاعوض احداث مسکن به تعداد ۸۰ نفر از مددجویان تحت پوشش شهرستان زرین دشت پرداخت کرده است.

امسال ۱۱۲ خانوار از مددجویان بهزیستی زرین دشت صاحب‌خانه شدند

شکوهیان نژاد همچنین از اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان زرین دشت با همکاری با ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن خبر داد و گفت: در راستای صاحب خانه شدن مددجویانی که در پروژه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند نیز کمک های بلاعوض تخصیص یافته است.

او یادآور شد: طبق تفاهم نامه احداث مسکن ویژه خانوارهای دارای دو عضو معلول به بالا، ۶۳ واحد مسکونی در ۴ سال اخیر به خانواده های ۲ معلولی زرین رشت تحویل شده است که تعداد ۷ واحد آن امسال احداث شده است.

رئیس اداره بهزیستی زرین دشت در ادامه خاطرنشان کرد: ۳۷۰ نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی زرین دشت نیز در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که تاکنون از این تعداد ۱۶۱ نفر تخصیص پروژه شده‌ا‌ند.

شکوهیان نژاد همچنین بر لزوم حمایت خیران نیک اندیش در ساخت مسکن مددجویی تاکید کرد و افزود: از نیکوکاران می خواهیم که در این زمینه نیز مشارکت داشته باشند تا بخشی از مشکلات این قشر را برطرف کنیم.

او همچنین از انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان بهزیستی با شرکت گاز شهرستان برای پرداخت کمک هزینه لوله کشی گاز مددجویان خبر داد و گفت تاکنون ۲۷ نفر از این طرح  با اعتباری بالغ بر ۱۶۲ میلیون تومان بهره مند شده اند.

شکوهیان نژاد در ادامه با اعلام اینکه ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از جمعیت شهرستان ۸۰ هزار نفری زرین دشت زیر پوشش اداره بهزیستی ، تاکید کرد: این جمعیت نیازمند حمایت های بیشتر در حوزه ها مختلف به ویژه مسکن هستند.

این مقام مسوول یادآور شد که از ز مجموع افراد تحت حمایت اداره بهزیستی زرین دشت ۲۴۰۰ نفر معلول و مابقی زنان سرپرست خانوار و خود سرپرست را تشکیل می‌دهند‌.

به گزارش ایلنا؛ شهرستان زرین دشت با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۲۷۳ کیلومتری جنوب شرق شیراز مرکز استان فارس واقع است که جمعیتی افزون بر ۲۷ هزار و ۹۹۰ نفر از مردم آن در روستاها سکونت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز