خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل:

مردم از پارک کردن خودرو در کنار خیابان‌ها اجتناب کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۶۲۴

شهردار اردبیل گفت: از شهروندان انتظار داریم در جهت همکاری با نیروهای خدمات شهری، خودروهای خود را در حاشیه معابر فرعی و کوچه‌ها متوقف نکنند.

به گزارش ایلنا، محمود صفری در بازدید از وضعیت برفروبی سطح شهراظهار کرد: با لطف خدا از بعد از ظهر شنبه شاهد بارش برف هستیم که شور، شوق و شادی ستودنی در بین مردم به‌وجود آورده است و از همان ساعت‌های اولیه بارش نیروهای خدمات شهری پای کار آمدند و تا ساعت ۲۴ مشغول برف‌روبی بودند.

وی افزود: گروه‌های خدمات شهری شهرداری شامل ۱۹۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات و حدود ۸۰۰ نفر نیروی انسانی در دومین روز بارش از ساعت سه بامداد تا کنون در حال برفروبی و بازگشایی معابر با اولویت مسیرها و خیابان‌های اصلی هستند.

شهردار اردبیل بیان کرد: در حال حاضر خیابان‌های اصلی بازگشایی شده و رفت و آمد در آنها جریان دارد ولی از مردم انتظار می‌رود همچنان صبر و حوصله به خرج بدهند.

صفری با اشاره به اینکه به‌زودی این شرایط را پشت سر می‌گذاریم و از حالت بحران خارج می‌شویم، اضافه کرد: الان البته وضعیت قرمز است و همه مدرسه‌ها و اداره‌ها تعطیل هستند و بر این اساس از مردم درخواست می‌شود از رفت و آمدهای غیرضروری خودداری کنند.

وی همچنین به تداوم برف‌روبی معابر اشاره داشت و از شهروندان خواست به منظور پاکسازی بهتر معابر شهر از پارک خودروها در حاشیه خیابان‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز