خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در قزوین:

نشست رئیس‌جمهور با سران احزاب امید مردم را افزایش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۷۸۶

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نشست رئیس جمهور جناح‌های دارای سلایق مختلف حرکتی بسیار تماشایی است و چشم دشمنان ما را کور خواهد کرد، امید مردم را افزایش می‌دهد، وحدت و انسجام جامعه را بالا می‌برد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدالنبی قزوین برگزار می شود، گفت: این صهیونیست‌ها که بی خانمان‌های عالم هستند، ذلت به پیشانی این‌ها نشسته است، اینکه اینقدر جنایت می‌کنند برای این است که هویت و شخصیت ندارند، ملت نیستند، این‌ها نه دولت دارند و نه ملت هستند.

خطیب نماز جمعه قزوین تصریح کرد: ملت شامل خانواده‌های ریشه‌دار و نسلی پس از نسل دیگر است، چنین ملتی دولت تأسیس می‌کند، مانند همان کاری که مردم ما در انقلاب اسلامی انجام دادند.

وی تاکید کرد: ما ملت هستیم و دولت داریم، صهیونیست‌ها ملت نیستند، دولتشان هم دولتی نیست که از ملت شکل گرفته باشد، این‌ها از یک مشت آدم‌هایی تشکیل شده‌اند که از جاهای مختلف دنیا آواره و رانده شده و به طمع سرزمین‌های مردمی دیگر و برای چپاول و غارت ثروت‌های دیگران کنار هم هستند.

عابدینی یادآور شد: این‌ها انسان نیستند، این‌ها خوار شده‌اند، امام هادی (ع) فرمودند آن کسی که شخصیتش خوار می‌شود شرور است، باید حتماً شرّ او برچیده شود.

کسانی که در غزه یا کرمان مجروح شدند با خدا معامله کردند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: امام هادی (ع) فرمودند دنیا بازار است، در این بازار یک عده سود می‌برند و یک عده خسارت می‌کشند؛ امثال حاج قاسم‌ها بسیار از این دنیا سود بردند، لحظه به لحظه بازار دنیا را به نفع خودشان رقم زدند، برای اینکه می‌دانستند در این بازار دنیا خدا مشتری جان و مال بندگان مؤمن است، لذا حاج قاسم جان، مال، سلامت، استراحت و آبروی خود را به خدا تقدیم کرد و با او معامله کرد.

عابدینی عنوان کرد: آن کسانی که به شهادت می‌رسند، آن زنان و کودکانی که شهید شدند، آن‌هایی که آواره شدند، آن کسانی که در مقاومت اسلامی در غزه یا کرمان مجروح شدند، این‌ها ضرر نکردند، این‌ها با خدا معامله کردند، آن‌هایی هم که حیله پیش گرفتند، نیرنگ کردند، به بندگان خدا ظلم کردند، گمان کردند خیلی زرنگ هستند که توانستند زمین یک نفر را از چنگش در بیاورند، مال دیگران را برای خودشان تصاحب کردند، این‌ها کسانی هستند که نمی‌فهمند و در این دنیای پر سود متضرر می‌شوند.

آمریکا با ادامه حمله به یمن، قدرت پوشالی خود را از دست خواهد داد

خطیب نماز جمعه قزوین با اشاره به حمله شب گذشته آمریکا و انگلیس به یمن، بیان کرد: آمریکایی‌ها در حال تکرار غلط های خود در خصوص یمن هستند؛ اگر عاقل باشند باید به یاد بیاورند که یمن را با همراهی عربستان با خاک یکسان کردند و چیزی برای مردم یمن نگذاشتند اما از میان آن خرابه‌ها، قدرت بی بدیل منطقه‌ای یمن رویید و جهان را شگفت‌زده کرد و امروز شما را به استیصال کشانده است و اگر عاقل باشید باید درس عبرت بگیرید.

وی افزود: جهان اسلام آماده همراهی با یمن است و بلکه در همه دنیا اعتراض علیه جنایت‌های آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها و همه هم‌پیمانانشان از سوی مسلمانان شکل گرفته است، آیا این درس عبرت برای شما نیست؟ حمله به یمن دستاوردی برای شما ندارد و آمریکایی‌ها یقین بدانند که حمله به یمن به زیان آن‌ها است و ادامه این روند باعث می‌شود قدرت ظاهری، پوشالی و دروغینشان را در دنیا از دست بدهند.

قدرت‌های ظالم هم مانند شاه از منطقه فرار می‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: همانطور که شاه فرار کرد، قدرت‌های ظالم مثل آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هم از منطقه فرار می‌کنند و از میان خواهند رفت و مشاهده می‌کنیم که تعداد زیادی از صهیونیست‌ها فرار کردند و ان‌شاءالله مرحله بعدی فروپاشی این رژیم است.

وی بیان کرد: رهبری فرمودند هر ملتی به آمریکا اعتماد کرد ضربه خورد و همیشه این‌گونه بوده است و هیچ کسی از تکیه به آمریکا و ظلم به جایی نرسیده است چرا که خداوند فرموده به ستمگران تکیه نکنید زیرا یقینا آتش می‌گیرید و این حقیقتی الهی است.

دشمنان باید ببینند که ما در درون جنگی نداریم

خطیب نماز جمعه قزوین بیان کرد: نشستی بسیار افتخارآمیز و زیبا از جناح‌های مختلف، از هر جناحی که سلایقشان هم با هم بسیار فاصله داشت با رئیس جمهور برگزار شد و آن‌ها با رئیس جمهور نظرات خود را مطرح کردند و این حرکت، حرکتی بسیار تماشایی است و چشم دشمنان ما را کور خواهد کرد، امید مردم را افزایش می‌دهد، وحدت و انسجام جامعه را بالا می‌برد، اتحاد مردم مستحکم می‌شود و امیدوار هستیم همان الگو که در کلان کشور با ریاست جمهوری اتفاق افتاد در هر استانی با استانداران نیز انجام شود تا در آستانه انتخابات این همراهی و همدلی بیشتر به نمایش گذاشته شود.

وی اضافه کرد: باید دشمنان ببینند ما در درون جنگی نداریم و اکنون ما با دشمنی مبارزه می‌کنیم و در بیرون با دشمنان مبارزه می‌کنیم و با آن‌ها آشتی ناپذیر برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز