خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در قزوین:

زیاده‌خواهانی داریم که می‌خواهند چینش انتخابات باب میل و سلیقه خودشان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۹۸۴

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در عرصه مدیریت اجرایی مردم انتظار اعمال اقتدار بیشتری دارند، امروز آدم‌های زیاده‌خواهی وجود دارند که مردم از کارهای آن‌ها مطلع هستند، این قبیل زیاده‌خواهان حتی می‌خواهند چینش انتخابات نیز باب میل و سلیقه خودشان باشد، مثل روز روشن در خریدن آراء مردم آستین‌های خود را بالا زده‌اند و حیا هم نمی‌کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور در سفر به استان قزوین همراه با استاندار و تعدادی از مسئولین اجرایی استان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در این دیدار گفت: باید کتاب خدا را جدی بگیریم و فرامین رسول خدا (ص) را که بر اساس دستورات الهی است اطاعت کنیم و هر جا خداوند ما را از کاری نهی کرده، باید از آن معنا بپرهیزیم، ما شاید در قیاس دولت‌ها با یکدیگر نخستین بار است که به معنای واقعی کلمه شاهد هماهنگی هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: در عرصه سیاسی، نظامی و امنیتی، عدالت و در قزآن آیاتی ذکر شده؛ باید عدالت‌خواهان را یک فرصت بدانیم و آن‌ها را تقویت کنیم، عدالت‌خواهان نیز باید حکمت و شئونات دیگر را رعایت کنند و سیاه‌نمایی، دروغ و مبالغه نکنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: در عرصه احترام، کرامت به مردم و جلب اعتماد مردم نیز آیاتی داریم، آن کسی که باید کرامت را پاس بدارد و پای این معنا بایستد قوه مجریه است، شما افسر بلندپایه خط مقدم این معانی هستید، وقتی در عرصه‌های زندگی مردم و در میدان می‌آییم می‌بینیم کار شما خیلی سنگین است، همین که مردم ببینند جهت نگاه شما این است که کرامت مردم را حفظ کنید اعتماد آن‌ها جلب خواهد شد.

اگر ایده‌های زیاده‌خواهان محقق شود مردم مأیوس می‌شوند

عابدینی تصریح کرد: آن‌هایی که برای شکستن کرامت مردم تقلب می‌کنند، دروغ می‌گویند، رأی می‌خرند و خودشان را آزاد می‌بینند، این‌ها در حقیقت کرامت مردم را زیر پا می‌گذارند و آن‌ها را تحقیر می‌کنند، مردم باید ببینند شما در این قبیل موارد جدی هستید و پای عدالت ایستاده‌اید، این‌ها به مردم قوت قلب می‌دهد.

امام جمعه قزوین با اشاره به فعالیت برخی زیاده‌خواهان یادآور شد: اگر ایده‌های این قبیل زیاده‌خواهان محقق شود مردم مأیوس می‌شوند، ممکن است شما در شکستن اراده شیطانی آن‌ها به زحمت بیفتید اما اگر آن اراده شیطانی شکسته نشود، اراده مردم کرامت‌مدار شکسته خواهد شد و اعتمادشان سلب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عنوان کرد: مدیرانی که در استان ما مشغول فعالیت شده‌اند شخصیت‌های بزرگواری هستند، ما به آن‌ها احترام می‌گذاریم و می‌دانیم که به دنبال تحقق آرمان‌های دینی هستند، البته مواردی هم هستند که در پست‌های کلیدی قرار دارند و کارشکنی می‌کنند، انتظار داریم دولت کریمه تکلیف آن‌ها را هم روشن کند، گاهی همان‌هایی که باید با فساد مبارزه کنند دستشان به فساد آلوده است، کسی که دست خودش آلوده باشد چطور می‌تواند در مقابل بدی‌ها بایستد، این قبیل افراد اعتماد مردم را خدشه‌دار می‌کنند.

روحیه مردم ما فسادستیزی است

وی تصریح کرد: یکی از بهترین شاخصه‌های آیت‌الله رئیسی این است که با قرآن مأنوس هستند و در مقابل فرمان خداوند تسلیم‌اند، همچنین نسبت به ولی خدا و جانشین امام زمان (عج) احساس سربازی می‌کنند، برخلاف کسانی که پیش از این در مقابل ولی خدا گردن‌کشی می‌کردند و نه خیری به مردم رساندند و نه خودشان خیری از فهم زندگی دیدند.

عابدینی بیان کرد: خداوند در این آیه می‌فرماید اگر ما تصمیم بگیریم جامعه‌ای را نابود کنیم به زیاده‌خواهان و زیاده‌خواران آنجا مأموریت می‌دهیم که فساد کنند، مردم هم باید در مقابل فساد بایستند، اگر چنین نشود و مردم با فاسدان همراه شوند، قرار و وعده ما محقق می‌شود و ما آن جامعه را به نابودی می‌کشانیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: روحیه مردم ما فسادستیزی است، مردم ما امتحان خود را پس داده‌اند، اگر شما هم این فساد ستیزی را جدی بگیرید ریشه فساد کنده می‌شود اما اگر امتیاز دهی کنیم و نسبت به فساد بی‌اهمیت باشیم، فاسدان در فساد تشویق می‌شوند و چون این حرکت خلاف آرمان الهی است، دیگر نمی‌توانیم هیچ چشم‌داشتی به خدا داشته باشیم تا به داد ما برسد و از رحمت و برکت خدا دور می‌شویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین یادآور شد: ما در استان‌ قزوین شرایط را مساعد می‌بینیم و البته زیاده‌خوارانی هم وجود دارند که باید دست آن‌ها را کوتاه کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم کاری کنیم که ریشه فساد بخشکد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز