خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مشهد خبرداد؛

جمع آوری ۷۰۰ معتاد و خرده فروش موادمخدر در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۹۳۵

فرمانده انتظامی مشهد گفت:در اجرای هجدهمین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر مشهد ۷۰۰ معتاد و خرده فروش شناسایی و جمع‌آوری شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان در این خصوص اظهار کرد: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی هجدهمین مرحله از طرح ارتقای اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح ۴۸ ساعته پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌ها ۶ قاچاقچی و ۲۰۵ خرده فروش مواد افیونی را  شناسایی و دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: در این راستا ۱۴ کیلو و ۵۰۸ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان عنوان کرد: در همین راستا ۵۴۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق های مواد مخدر جمع‌آوری و به مراکز بازپروی منتقل و زیر نظر کارشناسان جهت بهبودی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس خدمتگزار و حامی مردم است و در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و از شهروندان تقاضا داریم در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز