خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد؛

معتادان متجاهر حاشیه شهر مشهد جمع آوری شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۲۶۶

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲۰ معتاد متجاهر در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از منطقه گلشهر مشهد جمع آوری شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان افزود: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در حوزه امنیت اجتماعی جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها از وجود این افراد است از این رو پلیس مواد مخدر مشهد با همکاری یگان امداد و ماموران کلانتری ۲۶ گلشهر طرح پاکسازی و دستگیری خرده فروش ها و معتادان متجاهر را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه اجرا کردند.

وی اضافه کرد: همچنین هفت پاتوق فروش مواد مخدر شناسایی و مهر و موم شد و ۱۳ خرده فروش مواد مخدر نیز در جریان اجرای این طرح دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مشهد همچنین از دستگیری متهم به ۲۲ فقره کش‌روی خبر داد و افزود: در پی گزارش چند فقره کش‌روی از مغازه ها در محدوده بلوار شهرک غرب، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

نگهبان افزود: ماموران کلانتری ۲۰ قاسم آباد با بررسی دوربین های مداربسته، محل های مورد دستبرد سارق را شناسایی و تحقیقات میدانی خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

وی اضافه کرد: سرانجام طی عملیاتی متهم پس از خروج از یک سوپر مارکت دستگیر شد و پس از انتقال به کلانتری در مواجهه با مستندات پلیس به ۲۲ فقره سرقت با روش کش‌روی از داخل سوپر مارکت‌ها اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز