خبرگزاری کار ایران

حمله به ماموران پلیس با سلاح سرد در شیراز؛

۳ نفر دستگیر و یک نفر به هلاکت رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۳۰۷

فرمانده انتظامی شیراز گفت: در حمله با سلاح سرد به پلیس، با درایت کارکنان زبده، محمد معروف به لوک به هلاکت و 3 نفر دیگر از افراد اراذل و اوباش نیز دستگیر و روانه دادسرا شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرج شجاعی، اظهار داشت: در اجرای دستور مرجع قضایی مبنی بر دستگیری اراذل و اوباش فراری به هویت معلوم به اتهام عرض اندام در فضای مجازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 26 رحمت تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی مطلع شدند که فرد اراذل و اوباش قرار ملاقات و درگیری با 3 نفر دیگر در بلوار عدالت جنوبی جلو درب زندان دارد.

فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: حدود ساعت 3 بامداد امروز، ماموران زبده به محل مورد نظر اعزام و اراذل و اوباشان با مشاهده پلیس با سلاح سرد به سمت ماموران حمله ور و سپس اقدام به پرتاب چاقو می‌کنند.

شجاعی با بیان اینکه افراد اراذل و اوباش پس از چند بار اخطار پلیس نه تنها تسلیم نشدند بلکه با سلاح سرد به سمت مامورین حمله ‌کردند، عنوان داشت: ماموران انتظامی جهت دفاع مشروع، با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که منجر به هلاکت رسیدن یکی از افراد اراذل و اوباش معروف به محمد لوک (اسم مستعار) شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه 3 نفر دیگر از اراذل و اوباشان از جمله حسین قلاتی (اسم مستعار) که قصد متواری شدن را داشتند با درایت ماموران دستگیر شدند، گفت: در سوابق این افراد شرور جرائمی از قبیل عرض اندام در فضای مجازی، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و نزاع و درگیری به چشم می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ارتقاء احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند؛ لذا شهروندان عزیز نیز از طریق تلفن 110 پلیس را در جریان اعمال خلاف افراد فرصت طلب و قانون گریز قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز