خبرگزاری کار ایران

شرکت بزرگ هرمی در سمنان منهدم شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۲۶۴

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از شناسایی و دستگیری ۸ عضو ارشد و غیربومی یک شرکت کلاهبرداری هرمی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: با اطلاع از فعالیت گسترده افرادی تحت پوشش شرکت های هرمی در سطح شهرستان سمنان، موضوع با تشکیل تیم ویژه ای از ماموران پلیس پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید موسی حسینی افزود: در تحقیقات محسوس و نامحسوس پلیس، محل فعالیت این شرکت هرمی که منزلی مسکونی واقع در یکی از محلات سمنان بود، شناسایی و هماهنگی لازم با مرجع قضائی انجام شد.

وی به عملیات ضربتی و غافلگیرانه ماموران انتظامی اشاره و تصریح کرد: در این عملیات که در ساعت خلوت بعد از ظهر و زمان فعالیت این شرکت هرمی اجرا شد، هشت نفر از لیدرها و اعضای فعال این شرکت دستگیر شدند.

حسینی اظهار داشت، در بازدید از مخفیگاه افراد دستگیر شده، اسناد و مدارک بسیاری از ترکیب اعضای شرکت و دریافت های مالی آنان کشف شد.

وی با بیان این مطلب که افراد دستگیر شده غیربومی و از استان های دیگر کشور به سمنان آمده بودند، گردش مالی این شرکت هرمی را تاکنون، بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال عنوان و تاکید کرد: تحقیقات پلیس تا شناسایی کامل اعضاء به ویژه سرشاخه های هرم ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان این مطلب که متهمان پس از معرفی به دادسرا تحویل زندان شدند، به عموم شهروندان به ویژه جوانان توصیه کرد: با وعده های پوچ و خیالی افراد ناشناس در دام آنان نیفتید و به محض اطلاع از فعالیت این گونه شرکت ها مراتب را بی درنگ به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز