خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

170 تن گوشت قرمز در قزوین توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۲۰۷

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برای تامین گوشت قرمز مشکلی وجود ندارد و 170 تن گوشت در استان توزیع شده است، همچنین در تامین گوشت مرغ هم مشکلی نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، کارگروه تنظیم بازار صبح امروز با حضور مسئولان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

محم حسن عطایی در این نشست گفت: تنظیم بازار و امنیت غذایی از مواردی است که همه نهادها در آن نقش دارند و باتوجه به اهمیت موضوع در سطح استان‌ها هم جلسات هفتگی با وزیر به صورت برخط برگزار می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه درحال حاضر قیمت مرغ حدود 78 هزار تومان است، عنوان کرد: براساس دو جلسه‌ای که با موضوع قیمت مرغ برگزار شده و قزوین جزء پنج استانی است که توانسته قیمت مرغ را کنترل کند.  

وی بیان کرد: برای تامین نیازها بنا است 3 میلیون و 450 هزار قطعه جوجه‌ریزی داشته باشیم و از نظر تامین گوشت مورد نیاز مشکلی نداریم.

این مسئول اظهار کرد: آردهایی که در نانوایی‌ها توزیع شده کیفیت خوبی دارند و برای افزایش رضایت مصرف کنندگاان باید عمل‌آوری خوبی هم صورت بگیرد.

عطایی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی 5 نانوایی سیار و افزیاش بازارچه‌های محلی از مواردی است که برای تنظیم بازار و توزیع کالاها در استان ضرورت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز