خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

قانونگذار عدالت در تبلیغات را مدنظر قرار داده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۱۶۹

استاندار لرستان گفت: قانون گذار عدالت در تبلیغات انتخاباتی را به صورت صریح مد نظر قرار داده است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز یکشنبه هفدهم دی ماه در جلسه شورای اداری لرستان عنوان کرد: در  راستای عدالت در تبلیغات باید امکانات دستگاه های دولتی به ویژه صداوسیما به صورت یکسان در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار گیرند.

وی تأکید کرد: هیچ کاندیدایی بر دیگری ارجحیت ندارد و تمامی امکانات دستگاه ها باید به صورت عادلانه برای انتخابات و تبلیغات به کار گرفته شود.

استاندار لرستان به رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت به عنوان چهار مولفه راهبردی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: تلاش مسوولان باید بر این باشد که این چهار مولفه در برگزاری انتخابات محقق شوند.

وی با بیان اینکه خط مقدم سلامت در انتخابات، قوه قضاییه است افزود: سایر دستگاه ها نیز باید در این خط حرکت کنند.

استاندار عنوان کرد: تامین مشارکت و امنیت انتخابات برعهده ستاد انتخابات می باشد که نشان دهنده ی نقش تمامی ارکان در برگزاری انتخابات است.

زیویار به رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ماحصل مبارزات هزار و چندصد ساله مردم برای رسیدن به حکومت اسلامی، حکومت جمهوری اسلامی است که توفیق حکومت مبتنی بر مردم سالاری دینی را فراهم آورده است.

وی ادامه داد: در حکومت مردم سالاری دینی مجلس در راس همه امور است که لازمه این امر فراهم آوردن زمینه مشارکت حداکثری مردم است.

استاندار لرستان عنوان کرد: نظرسنجی ها حکایت از این دارد که رشد مشارکت انتخاباتی در شیب مناسبی قرار گرفته است.

زیویار تأکید کرد: تاریخ ایران اسلامی نشان می دهد هرگاه ملت ایران با تهدید مواجه می شوند مصمم تر و مستحکم تر در امور کشور مشارکت می‌کنند.

وی با تاکید بر ای نکه همه در مقابل برگزاری انتخاباتی سالم و مبتنی بر مردم سالاری دینی مسوول هستیم ابراز کرد: هیات بررسی تبلیغات برای اولین بار در این دوره ایجاد شده است که نشان دهنده ی اهتمام نظام برای برگزاری هر چه سالم تر انتخابات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز