خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شد؛

ارائه بیش از 10 هزار خدمات مشاوره‌ای به مددجویان استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۳۹۷

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان البرز، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 10 هزار مددجوی موردحمایت کمیته امداد البرز ازخدمات مشاوره و راهنمایی ، آزمون‌های روانشناختی و آموزش مهارتهای زندگی این نهاد بهره‌مند شدند.

به گزارش ایلنا از البرز، مصطفی قمشه با اشاره به اینکه خدمات شامل مشاوره فردی، گروهی، روان درمانی و اجرای تست شخصیت بوده است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 10هزار و 700 نفر از مددجویان با هدف کاهش آسیب‌های روحی و روانی، افزایش سطح تاب‌آوری، ارتقای سطح فکری و فرهنگی از خدمات مشاوره گروهی و راهنمایی فردی این نهاد بهره‌مند شدند.

قمشه با اشاره به خدمات روانشناختی، روانپزشکی، نوروتراپی کلینیک مشاوره راه زندگی در استان البرز گفت : خدمات کلینیک  مشاوره ای رز سفید در قالب خدمات مشاوره (گروهی، فردی) ، روانشناختی و ویزیت متخصص اعصاب وروان در راستای بهبود سلامت عمومی به مددجویان ارائه می‌شود.

قمشه با بیان  اینکه گروه هدف خدمات مشاوره‌ای، دانش آموزان، دانشجویان، نوعروسان، زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های زندانیان تحت حمایت هستند، گفت : خدمات مشاوره مکمل خدمات فرهنگی این نهاد است که با موضوعاتی ازجمله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آموزش بهره‌مندی صحیح از فضای مجازی، کسب مهارت‌های زندگی، سبک فرزند پروری، شرایط ازدواج موفق و عوامل مؤثر بر تحکیم بنیان خانواده و... ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز