خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان البرز:

تعامل نمایندگان و مسئولان با دغدغه‌مندان جامعه کارگری ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۰۸۶

فرماندار شهرستان البرز گفت: باید این ظرفیت وجود داشته باشد که نمایندگان قانونی و دغدغه‌مندان کارگری با مسئولین تعامل داشته باشند، هیچ کس نمی‌تواند مقابل فضای حق طلبی بایستد، نمایندگان باید این موارد را بشوند و ما هم آن‌ها را به مراتب بالاتر منتقل می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست تشکل‌های کارگری استان قزوین در راستای تقدیر از فعالین شوراهای حل اختلاف کارگری با حضور رئیس و نایب رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور، پیش از ظهر امروز در مجتمع متالورژی پودر ایران در شهر صنعتی البرز برگزار شد.

مصطفی غفوری در این مراسم گفت: نمایندگان کارگری و کارفرمایی در فضایی دوستانه و در عین حال چالشی در شوراهای حل اختلاف کارگری فعالیت دارند و شورای شهرستان البرز از سالم‌ترین‌ها در سطح کشور است.

فرماندار شهرستان البرز ادامه داد: باتوجه به فضایی که در دولت و مجلس وجود دارد؛ علی‌رغم محدودیت‌های موجود سعی می‌شود مقتضیات و مواردی که به نفع کلی است مطرح و بررسی شود.

این مسئول ادامه داد: موضوعات شهرستان درحال پیگیری است و در حوزه کارگری سعی شده با جلسات مختلف فضای کارگری را مدیریت کنیم تا آرامش حاکم باشد، چرا که فضای آرام در تولید تاثیر مثبت دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان البرز گفت: ما در انتخابات اصل بی طرفی را رعایت می‌کنیم و انتظار داریم همه مردم با شور و شعور انتخاباتی حضور داشته و اصلح را انتخاب کنند، بعد از اعلام نتایج هم در کنار مجلس جدید خواهیم بود، البته در این دوره هم در تعامل با نمایندگان در شهرستان البرز اتفاقات خوبی افتاد.

وی ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌ها در راستای دعوت برای حضور در انتخابات استفاده شود و تشکلات کارگری می‌توانند در این مورد تاثیرگذار باشند.

در پایان این مراسم از فعالین حوزه هیأت‌های حل اختلاف کارگری تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز