خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت:

بانوان در مشارکت افزایی انتخابات نقش پررنگی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۱۹۹

فرماندار شهرستان شفت با اشاره به نقش تاثیرگذار زنان در جامعه گفت: نقش بانوان در مشارکت افزایی انتخابات بسیار حایز اهمیت و پررنگ است.

به گزارش ایلنا از شفت، مهدی نقدی در جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و زن اظهار کرد: زنان نقش اساسی و بسزایی در اطلاع‌رسانی، برگزاری انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی دارند.

نقدی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بانوان مشارکتی فعال در عرصه‌های مختلف داشته‌اند، افزود: بانوان در دفاع از ولایت، رهبری، انقلاب، همراهی با دولت و حضور در مراسم و اجتماعات سیاسی، مذهبی و ملی نقش بسیار مهمی را ایفا کرده‌اند.

وی با تاکید بر مهم بودن انتخابات پیش رو تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، مهم‌ترین مساله انتخابات است رأی مردم، رأی به نظام، انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا است و حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را مأیوس و اقتدار نظام را تقویت می‌کند.

فرماندار شهرستان شفت با بیان اینکه برای حضور حداکثری در انتخابات بانوان در جامعه و خانواده مثمرثمر هستند، گفت: نقش بانوان در مشارکت افزایی انتخابات بسیار حائز اهمیت و پررنگ است.

نقدی ادامه داد: زمینه فعال کردن حضور بانوان در صحنه انتخابات و تحقق حماسه سیاسی مهم‌ترین وظیفه مشاوران بانوان است و در این زمینه بانوان باید با همه توان خود در این عرصه مهم حاضر شوند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با همه توان و تجهیزات خود به میدان آمده و می‌خواهد در مردم ایجاد یاس و ناامیدی کرده و به پیکره نظام ضربه بزند، اضافه کرد: در عرصه انتخابات و در این شرایط باید با بصیرت افزایی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم را نسبت به توطئه‌های دشمنان ضرورت دارد.

نقدی حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی و خلق حماسه سیاسی دیگر را مشت محکمی به توطئه افکنی‌های دشمن عنوان کرد و گفت: با حضور پرشور و با نشاط مردم در این رخداد حماسی که تجلی اقتدار ملی است، برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار این شهرستان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز