خبرگزاری کار ایران

اخطار شرکت گاز کرمانشاه به ۱۲۳ اداره پُرمصرف

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۸۲۱

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به پایش دمای ادارات، سازمان‌ها و مکان‌های عمومی سطح استان، گفت: در جریان این پایش‌ها به ۱۲۳ اداره و سازمان به علت عدم رعایت دمای رفاه، اخطار داده شده است.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه،  ناصر حسینی اظهار کرد: از ابتدای شروع فرایند پایش‌ها تاکنون ۲۲۶۱ مورد پایش دمای ادارات، سازمان‌ها و مکان‌های عمومی در سطح استان کرمانشاه انجام شده است.

 حسینی گفت: در جریان این پایش‌ها به ۱۲۳ اداره و سازمان به علت عدم رعایت دمای رفاه، اخطار داده شده، ولی تاکنون گاز هیچ نهادی قطع نشده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، ۱۴ اداره و نهاد نیز از انجام پایش دما ممانعت به عمل‌ آورده‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه استفاده از دستگاه گرمایشی در محیط‌های باز ممنوع است، گفت: در جریان پایش‌های به‌عمل‌آمده تاکنون ۶۰ عدد گرماتاب از مکان‌های مختلف جمع‌آوری‌ شده است.

حسینی همچنین با اشاره به لزوم مدیرت مصرف گاز، گفت: با پرداختن به اهمیت گاز طبیعی و آگاه‌سازی جامعه به دنبال آن هستیم که خود مردم پایش دمای ادارات و سازمان‌ها را بر عهده بگیرند، زیرا هیچ‌چیز به‌اندازه اراده مردم در مصرف درست انرژی مؤثر نیست.

 مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: باید به حدی مسئولیت‌پذیری مردم در قبال گاز طبیعی افزایش یابد که آنان خود را عضوی از خانواده شرکت ملی گاز دانسته و هر جا که هدررفت و یا دمای بالا را مشاهده کردند، تذکر بدهند.

 وی با بیان این که یکی از اقدامات مؤثر این شرکت در جهت افزایش آگاهی مردم و کاهش مصرف گاز، تهیه کلیپ با موضوع علل هدررفت انرژی گاز و راه‌های مصرف بهینه و انتشار آن در فضای مجازی و رسانه‌ها است، اظهار کرد: به‌زودی چند برنامه دیگر در زمینه فرهنگ‌سازی و مصرف بهینه گاز را اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز