خبرگزاری کار ایران

معاون نیروگاه شهید رجایی خبر داد؛

تداوم فعالیت‌های تعمیراتی در نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۰۶۹

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی گفت: تعمیرات واحدهای بخاری و گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی با تلاش متخصصان این شرکت در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، بهمن غنوی در تشریح این خبر گفت: با نزدیک شدن به فصل سرما، فعالیت‌های تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی، آغاز می‌شود تا پس از اتمام تعمیرات واحدهای این نیروگاه، تمامی واحدهای این شرکت با تمام توان آماده تامین برق پایدار در فصل تابستان باشند.

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی تصریح  کرد: انجام به موقع فعالیت‌های تعمیراتی به همراه اجرای با کیفیت آن، برای حفظ و آمادگی واحدها، وظیفه کارکنان تعمیرات است که در همین رابطه، متخصصان این نیروگاه برای ارتقای سطح آمادگی این واحدها، نسبت به تعمیرات بازدید دوره‌ای واحد شماره 5 گازی، و بازدید دوره‌ای واحد شماره 3 بخار سیکل ترکیبی اقدام کردند.

وی ادامه داد: تعمیرات بازدید محفظه احتراق و تعویض نازل واحد شماره یک گازی انجام شده است و هم اکنون نیز تعمیرات بازدید محفظه احتراق و تعویض نازل واحد شماره 4 گازی در حال انجام است و روزهای پایانی خود را سپری می‌کند.

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی گفت: مابقی فعالیت‌های تعمیراتی واحدها نیز مطابق با برنامه‌های تعمیراتی تا پایان اردیبهشت ماه سال بعد پایان خواهند یافت و با آمادگی کامل در پیک تابستان سال 1403 به هموطنان خدمت رسانی خواهیم کرد.

غنوی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های تعمیرات این واحدها، با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و با تکیه بر دانش تخصصی کارکنان معاونت تعمیرات 3 گانه مکانیک، الکتریک و ابزار دقیق نیروگاه به منظور افزایش آمادگی واحدهای سیزده گانه انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز