خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات کشور؛

هزینه ی تبلیغاتی بالاتر از سقف تعیین شده تخلف است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۶۱۷

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: هزینه ی تبلیغاتی بالاتر از سقف تعیین شده توسط هیات بررسی تبلیغات استانی تخلف است.

به گزارش ایلنا، محسن اسلامی در جلسه ی ستاد انتخابات استان لرستان، عنوان کرد: برای هر نامزد انتخاباتی براساس شرایط موجود هر شهرستان سقف هزینه تبلیغاتی تعیین شده که باید آن را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: نظارت بر هزینه های تبلیغاتی به وسیله ی حساب های اعلام شده از طرف نامزدها انجام می شود.

دبیر ستاد انتخابات کشور در خصوص قوانین جدید انتخابات در این دوره، اظهار کرد: رای گیری در این دوره علاوه بر شناسنامه و کارت ملی با گذرنامه، کارت پایان خدمت و گواهینامه نیز انجام می شود.

اسلامی ابراز کرد: تعرفه های رای گیری در این دوره ادغام و به صورت تعرفه ی واحد می‌باشند.

وی همچنین به تجمیع صورتجلسه ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: برای تسهیل و تسریع در عملیات و روند انتخابات حجم عناوین صورتجلسه کم تر و با هم ادغام شده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات کشور با توجه به روند جدید انتخابات این دوره، تاکید کرد: برخط بودن شعبه‌های اخذ رای در تمامی دقایق انتخابات ضروری و مورد تاکید است.

 اسلامی بر نقش مهم فرمانداران در برگزاری شفاف و مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: فرمانداران می بایست با برگزاری جلسات هماهنگی با حلقه های میانی و افراد تاثیرگذار در روند برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات موثر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز