خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

شش هزار نومعلم اصفهانی استخدام شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۰۱۴

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: با تلاش کارشناسان امور اداری در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان در روزهای اخیر در مجموع ۶ هزار حکم استخدام برای نومعلمان صادر شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مهران اسدی افزود: بالغ بر چهار هزار مورد از این احکام مربوط به نیروهای تازه استخدام ماده ۲۸ شامل آموزگاران ابتدایی، استثنائی، دبیری و هنرآموزی و ۲ هزار حکم دیگر نیز مربوط به دانشجو معلمان ورودی ۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان است.

وی اظهار داشت: احکام استخدام معلمان تازه استخدام به صورت پیمانی و احکام استخدام دانشجو معلمان ورودی ۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان به صورت آزمایشی صادر شده است.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان بیان داشت: با صدور این احکام، تمامی نیروهایی که به تازگی در قالب آزمون استخدامی و کنکور سراسری به جمع معلمان اضافه شدند، حقوق آذر را دریافت خواهند کرد.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این فرایند در حالت عادی نیاز به چند هفته فرصت داشت که با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان و کارشناس مسوولان امور اداری در مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان، در سه روز کاری به سرانجام رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز