خبرگزاری کار ایران

عصر امروز انجام شد؛

تجمع کارکنان بانک سپه مقابل استانداری اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۲۰۶

بعد از ظهر امروز شنبه دهم اردیبهشت ماه کارکنان برخی از بانک های ادغامی از جمله بانک سپه که نسبت به اجرای شیوه اصلاح حقوق و مزایا اعتراض داشتند، مقابل استانداری اصفهان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، کارکنان بانک های ادغامی که سال گذشته در جلسات حضوری و مکاتبات رسمی نواقص طرح اصلاح حقوق و مزایا را مطرح کرده بودند، در تجمع اعتراضی مقابل ساختمان استانداری اصفهان خواستار رسیدگی به مطالبات شان شدند.

به گفته یکی از حاضران در این تجمع که نخواست نامش فاش شود، این جمع خواهان اجرای کامل توافقنامه 31 بندی سران قوا از منظر حفظ و صیانت از حقوق کارکنان بانک های ادغامی هستند.

وی ادامه داد: تعین تکلیف کارکنان مبنی بر اینکه تابع قوانین سازمان تامین اجتماعی هستند یا خدمات کشوری و تبعیت مطلق و جامع همه امور کارکنان از یکی از این دو دستگاه خدمت رسان، ایجاد عدالت و همسان سازی حقوق و مزایای همه کارکنان بانک سپه با شبکه بانکی و اطلاح نظام بیمه درمانی و بیمه تکمیلی از جمله خواسته های معترضان بود.

این کارمند بانک خاطر نشان کرد: ما خواهان بازیابی سوابق ارائه شده به سازمان تامین اجتماعی و جلوگیری از تضییع منافع ناشی از پرداخت حق بیمه پرداختی پرسنل ادغامی در سنوات قبل هستیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز