خبرگزاری کار ایران

معاون غذا و دارو علوم‌پزشکی قزوین:

هیچ مشکل دارویی برای بیماران SMA در قزوین وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۵۲۳

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: بیماران SMA در سطح استان قزوین هیچ مشکلی برای دریافت داروهای خود ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مریم نورخیز محجوب با اعلام این خبر گفت: داروهای بیماران SMA که به طور معمول از نوع شربت مصرف می شود هم اکنون در داروخانه های سرتاسر استان قزوین، به ویژه داروخانه هلال احمر قزوین موجود بوده و مشکلی از بابت تامین این نوع داروها مطرح نیست.

وی با اشاره به اخبار مربوط به سینا علیخانی، یکی از بیماران SMA ساکن قزوین که هم اکنون در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت درمان قرار دارد، اظهار کرد: براساس شنیده ها، ایشان برای ادامه درمان خود به یکی از مراکز بیمارستانی پایتخت اعزام شده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین اضافه کرد: این دسته از بیماران تحت پوشش بیمه نیز قرار دارند اما مشکل سینا علیخانی، یکی از بیماران SMA که به تهران اعزام شده بود، مربوط به مشکل تعهد بیمه ای بوده است.

مرتضی علیخانی، پدر سینا علیخانی نیز در این رابطه نیز اظهار کرد: چند روزی بود که برای سینا مشکل بیمه ای ایجاد شده بود و وی تحت پوشش بیمه قرار نداشت و ما نیز برای درمان، وی را به تهران اعزام کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز