خبرگزاری کار ایران

‌رئیس فدراسیون فوتبال:

اردبیل سهمی ویژه در فوتبال ملی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۴۶۵

‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت: استان ‌اردبیل سهمی ویژه در فوتبال ملی دارد و بازیکنان بزرگی همچون علی دایی و کریم انصاری‌فرد را پرورش داده است.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در مجمع سالانه هیئت فوتبال ‌اردبیل اظهار کرد:  استان ‌اردبیل سهمی ویژه در فوتبال ملی دارد و بازیکنان بزرگی همچون علی دایی  و کریم انصاری‌فرد  را پرورش داده است.

وی به وضعیت نامناسب ورزشگاه علی دایی اردبیل اشاره کرد و افزود: این ورزشگاه باید با حمایت  استاندار اردبیل و مسئولان  به صورت ویژه احیا شود.

‌رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: هر هفته یک میلیون نفر در ورزشگاه‌های کشور فوتبال را تماشا می‌کنند که  بسیار حائز اهمیت است‌ و بی‌شک اگر ورزشگاه‌های کشور ظرفیت بزرگی داشتند فردا در دربی حدود 300 هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند.

تاج با اشاره به اجرای طرح سقف قراردادها گفت: این امر در صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها وحرفه‌ای ‌بودن  باشگاه‌ها تاثیر به سزایی داشته است

وی با ابراز امیدواری برای فراهم شدن مجوز استفاده از VAR  در دربی ادامه داد: نصب و راه‌اندازی این سیستم وظیفه ورزشگاه‌هاست و وظیفه فدراسیون فوتبال نیست. باشگاه‌ها یک ورزشگاه را به فدراسیون معرفی می‌کنند که این سیستم را داشته باشد.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز