خبرگزاری کار ایران

با حمایت مسئولان؛

پیست اتومبیلرانی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۷۸۶

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل گفت: باحمایت مسئولان و پیگیری‌های انجام شده قرار است پیست اتومبیلرانی در محوطه ورزشگاه علی دایی اردبیل راه اندازی شود.

به گزارش ایلنا، یعقوب کشاورز  در مراسم تجلیل از آفرود سواران گفت: جانمایی این پیست انجام شده و قرار است با تامین اعتبارات سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: باحمایت معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت عباس(ع) استان پیست موتورسواری در ده شهرستان استان راه‌اندازی شده و قرار است در مرکز استان هم راه‌اندازی شود.

کشاورز بیان کرد: درحال حاضر بیش از ۳۵۰ آفرودسوار در استان فعال هستند که علاوه بر شرکت در مسابقات کشوری در شرایط بحرانی به ویژه بحران برف و زلرله خوی به کمک گرفتارشدگان و زلزله‌زدگان شتافتند.

وی بیان کرد: در زلزله اخیر خوی آفرود سواران با هماهنگی هیئت اتومبیلرانی استان به خوی اعزام و کمک‌های غیر نقدی را بین مردم توزیع کردند و امروز با حضور مسئولان استان از این آفرودسواران تجلیل شد.

باقلاچی، مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل هم از اقدام انسان‌دوستانه آفرود سواران استان در زلزله خوی و سایر مواقع بحرانی قدردانی کرد و گفت: استانداری اردبیل از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی هیات موتوسواری و اتومبیلرانی استان به طور ویژه حمایت می‌کند.

سرهنگ زارعی، معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) استان هم اقدام خیرخواهانه هیات اتومبیلرانی استان و آفرود سواران در کمک به زلزله زدگان خوی را تحسین کرد و افزود: این اقدام بسیار ارزشمند و قابل قدردانی است.

وی گفت: کشاورز، رئیس هیات اتومبیلرانی استان علاوه برخدمات رسانی و مدیریت موفق درحوزه ورزش، یه خیر بزرگ ورزشی و فرهنگی است که اقدامات ماندگاری انجام داده که قابل قدردانی است.

خدمتی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل نیز هم ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند آفرود سواران در کمک به زلزله زدگان خوی گفت: تجهیزات ویژه برای خدمات‌رسانی در شرایط بحرانی در اختیار آفرودسواران استان قرار می‌گیرد.

در پایان این مراسم ازافرود سواران استان تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز