خبرگزاری کار ایران

رییس فدارسیون فوتبال در بازدید از باشگاه سپاهان مطرح کرد:

فوتبال را با حضور بانوان می‌توانیم به دل خانواده‌‌ها ببریم/ساکت از مدیران حرفه‌ای، بزرگ و دلسوز ورزش کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۴۲۶

رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار با تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: فوتبال را با حضور بانوان می‌توانیم به دل خانواده‌‌ها ببریم به همین دلیل توسعه و پیشرفت فوتبال بانوان از اولویت‌های فوتبال ملی است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، شهاب الدین عزیزی خادم در بازدید از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از تمرینات تیم فوتبال بزرگسالان بانوان این باشگاه دیدن و ضمن ابراز خشنودی از حضور در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان یکی از مدیران بزرگ ورزشی کشور یاد کرد و از زحمات ایشان تقدیر کرد.

وی درخصوص توسعه فوتبال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال با افتخار در خدمت فوتبال بانوان است و این حداقل کاری است که فدراسیون در حوزه بانوان می‌تواند انجام دهد و امیدوارم  حرفه‌ای تر و قوی‌تر و یک الگوی مناسب برای جامعه فوتبال بانوان باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال بانوان در کمپ صفائیه اظهار داشت: جا دارد از باشگاه بزرگ سپاهان و جناب آقای ساکت تشکر کنم که شرایط میزبانی خوبی برای تیم ملی بانوان فراهم کردند و امیدوارم این ارتباط قوی بین فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های به خصوص باشگاه سپاهان که استانداردهای لازم و مدیرعامل حرفه‌ای و دلسوزی مثل آقای ساکت دارد بیشتر شود.

عزیزی خادم ضمن تمجید از تیم فوتبال بانوان سپاهان خاطرنشان کرد: تعدادی از این بانوان بازیکنان تیم ملی هستند و امیدوارم با پشتکار بیشتر تعداد بیشتری از شما را در تیم های ملی ببینیم .

وی افزود: فوتبال را با حضور بانوان می‌توانیم به دل خانواده‌ ها ببریم به همین دلیل توسعه و پیشرفت فوتبال بانوان از اولویت های فوتبال ملی است و در هفته آینده مراسمی برای تکریم تیم ملی بزرگسالان بانوان خواهیم داشت.

رییس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: به اعتقاد من ما هر چه بتوانیم فوتبال بانوان را تقویت کنیم به مشروعیت فوتبال کمک خواهیم کرد و فوتبال ملی را تقویت خواهد شد؛ فدراسیون فوتبال بر اساس آموزه های دینی، اخلاقی و انسانی از حقوق فوتبال بانوان حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز